Gå til innhold

Når tror du meteren går?

ostekaker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Meteren ryker etter to pils, heldigvis. 

Det holder med en pils om man er "stasminister" 😄 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler. Nå er Nakstad så bekymret for økt sykefravær, at han varslet at det er mulig pårørende må gå inn og gjøre jobben til de som blir sykemeldte de neste ukene. 🤨

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper den ryker før neste helg. Det kommer et politisk press nå. Regjeringen vil også være ute etter å motbevise at de har satt en dato, og at ikke tiltakene vurderes fortløpende. Det er kun et politisk tapsprosjekt for regjeringen å tviholde på dette tiltaket når alle skjønner at det blir borte fra senest 17. februar. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler den allerede er borte, når til og med statsministeren har droppa den. Jeg vett de sier den fremdeles har negative konsekvenser for næringslivet, men sist jeg var på pøbb virket det ikke som de ansatte tenkte noe på meteren heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (På 5.2.2022 den 16.56):

Tipper den ryker før neste helg. Det kommer et politisk press nå. Regjeringen vil også være ute etter å motbevise at de har satt en dato, og at ikke tiltakene vurderes fortløpende. Det er kun et politisk tapsprosjekt for regjeringen å tviholde på dette tiltaket når alle skjønner at det blir borte fra senest 17. februar. 

Ser ut som de driter i det 😂

Prat om politisk selvmord!

Endret av ostekaker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ostekaker skrev (På 10.2.2022 den 13.00):

Ser ut som de driter i det 😂

Prat om politisk selvmord!

Ikke si det. Tror spådommen treffer ganske greit likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (11 timer siden):

Ikke si det. Tror spådommen treffer ganske greit likevel. 

De har fortsatt ventet på lenge selvom det kommer idag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...