Gå til innhold

Hvor lenge var dere syke med omikron?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk positiv test på onsdag og blir jo ikke noe bedre form. Slapp, null energi, litt feber og vondt i skallen. Barna som fikk dette 2-3 dager før er heller ikke i bedre form, de har hatt feber hver dag. Hvor lenge varte dette til dere?

Jeg tok uheldigvis booster sprøyta 3 dager før jeg  fikk orntlig korona, tror ikke det hjelper på akkurat. 

Anonymkode: e6e75...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var slapp og dårlig mange dager, nesten en uke å etter det slapp i to uker .. det er helt normalt å føle seg syk selv etter at man er ute av karantenen😅 ville gitt det noen flere dager nå,.. etter helgen er det nok bedre skal du se! God bedring 💖

Anonymkode: 63ebe...2d6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår familie fikk alle fire omikron de siste ukene. Vi var alle dårlige i to dager. Barna fikk feber, mens vi voksne fikk hodepine. Helt frisk og negativ test på dag 6. 

Anonymkode: 99f1d...39a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en berg - og dalbane i ca to uker for min del. Skikkelig dårlig et par dager, så følte jeg meg fin et par dager, før jeg ble dårlig igjen et par dager. Så følte jeg meg helt fin fra dag 7, men fikk ettervirkninger et par par dager etter det, så da ble det tre dager til i isolasjon. Var sykmeldt i to uker totalt.

Anonymkode: 88f8a...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann og to barn var dårlige i ca 3-4 dager. Barna hadde feber i 1-2 dager, og deretter svimmelhet og slapphet. Mannen var bare småforkjøla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 dager her når det skjedde. Var som en helt vanlig forkjølelse. Kanskje litt mer slapp, men ikke noe mer enn det.

Endret av missbluebird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt bra i hals og hodet enda, positiv test onsdag. Ellers i god form igjen, så tilbake på kontoret og vurderer en lett treningsøkt om formen holder seg. Var skikkelig slapp og sliten i 2 dager før det gradvis bedret seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...