AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Var som de fleste helt gåen da jeg hadde covid. Så fikk jeg energien tilbake og var på høygir noen dager - det ble tvertom vanskelig å sove/legge seg og jeg fikk gjort masse. Lurte nesten på om det var litt over det top, fordi jeg også var sint. I går roet jeg meg litt - det var mer behagelig. I dag kjennes det ut som om jeg har covid igjen. Er tung i kroppen og bare sovner nå på formiddagen om jeg kan (jeg kan ikke...). Tok en test i går fordi vi hadde nærkontakt på dagen med noen som testet positivt i går kveld. Det var min første negative hurtigtest etter covid (under to uker siden), så ee ikke smittet riktig enda, om jeg i det hele tatt blir det. Blitt smitta av omikron to ganger noen? Eller er det borderline svingninger som har sendt meg på opptur og nedtur?? Anonymkode: fefc9...4be
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Jeg hadde covid sist uke, og er helt kjørt nå. Sovet i 12 timer og sitter å gjesper nå.. har en 3 åring å ta meg av så kan ikke akkurat legge meg mer 🙊 Anonymkode: ee8f9...c5d
SaySomething Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Jeg vil tro at det bare er ettervirkningene av covid, og at kroppen henter seg inn igjen ☺️ Jeg er nettopp ute av isolasjon selv etter covid, og merker at det ikke er så veldig mye som skal til for at jeg føler meg helt dødssliten, barna har covid nå, og det skal nok veldig mye til for at jeg skal bli smittet på nytt, hadde jo blitt en evig runddans om så. Dessuten sies det jo å ha ca 3 mnd immunitet etter smitte, selvom det sikkert finnes noen som er skikkelig uheldige og blir smittet på nytt. Likevel tror jeg sjansen for det er minimal. 🤞
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Det er jo ikke uten en grunn til at man skal gradvis øke aktivitet etter sykdom fordi kroppen går ikke fra 0 til 100 på minuttet. Du har tatt for hardt i og nå gir kroppen beskjed. Anonymkode: c333d...b7c 1
Anbefalte innlegg