Gå til innhold

Nå som storkrigen i Europa nærmer seg må vi på KG opprette en paramilitær styrke!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære medlemmer av KG, mine landsmenn. Nå som en ny storkrig atter truer Europa, håper jeg dere alle er villige til høre meg ut her. 

Det norske forsvaret er ikke sterkt i 2022. Vi her på KG har derfor en plikt, vi må omstrukturere forumet i militær retning og opprette en paramilitær KG-avdeling.

Skulle russerne komme blir det opp til oss her på forumet å bistå forsvaret i å kaste fienden ut av våre nærområder. 

Vi behøver også en etteretningsavdeling. Jeg foreslår at den består av de mest aktive på "Rampelyset". Brukerne der har en ekstra sans for å hente inn både hemeligheter og dritt om kjendiser. 

Anonymkode: 8d1ee...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kågebruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kan stille opp. 

Som en av de mer aktive brukerne regner jeg deg som befal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Som en av de mer aktive brukerne regner jeg deg som befal. 

Jeg skal utføre den rollen med ære.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjære medlemmer av KG, mine landsmenn. Nå som en ny storkrig atter truer Europa, håper jeg dere alle er villige til høre meg ut her. 

Det norske forsvaret er ikke sterkt i 2022. Vi her på KG har derfor en plikt, vi må omstrukturere forumet i militær retning og opprette en paramilitær KG-avdeling.

Skulle russerne komme blir det opp til oss her på forumet å bistå forsvaret i å kaste fienden ut av våre nærområder. 

Vi behøver også en etteretningsavdeling. Jeg foreslår at den består av de mest aktive på "Rampelyset". Brukerne der har en ekstra sans for å hente inn både hemeligheter og dritt om kjendiser. 

Kg er et sted mange går til for råd, lufting av problemer og å krangle. En ting jeg vil påstå kg mangler er struktur. Det er undefforum her, men det følges vare delvis og folk sporer av heeeeeele tiden. Så jeg tror det er mye å forvente av kg at vi skal greie å samle oss om noe som helst, OG følge en/flere ledere 🙃

Anonymkode: b6527...0f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Athena79 skrev (3 minutter siden):

Stiller opp jeg også. 

Hva sier du til å lede "Stor-penis avdelingen"? Tenkte de med velutstyrte spyd og stridshoder ville fungere utmerked som stormtropper. På den måten vil vi raskt penetrere fiendens linjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Hva sier du til å lede "Stor-penis avdelingen"? Tenkte de med velutstyrte spyd og stridshoder ville fungere utmerked som stormtropper. På den måten vil vi raskt penetrere fiendens linjer. 

Det får de som henger på penis forumet ta seg av. Jeg skal være  general, ellers så gidder jeg ikke og går over på fiendens side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (Akkurat nå):

Det får de som henger på penis forumet ta seg av. Jeg skal være  general, ellers så gidder jeg ikke og går over på fiendens side.

Men vi trenger noen som kan holde styr på de villmennene. De blinde kan ikke lede de blinde. 

General altså? Hva sier du til å lede "Generell debatt" avdelingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Men vi trenger noen som kan holde styr på de villmennene. De blinde kan ikke lede de blinde. 

General altså? Hva sier du til å lede "Generell debatt" avdelingen? 

Skal jeg lede noe blir det sosial prat, der de anonyme ikke får ferdes. Slik at jeg vet hvem alle er 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (5 minutter siden):

Skal jeg lede noe blir det sosial prat, der de anonyme ikke får ferdes. Slik at jeg vet hvem alle er 😜

Pfff.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke noen våpen men hvis russerne kommer hit skal jeg drepe alle russiske soldater som kommmer i nærheten av meg med kniv.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne lede den største styrken vi har her på KG Uførebatajonen!

Anonymkode: a70d7...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh du vet at 90% av alle på KG er uføre? Halvparten kan knapt røre seg og resten har angst for høye lyder og sinte mennesker. 

Jeg tror ikke vi er gode for annet enn kanonføde.

Anonymkode: 9aa83...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Eh du vet at 90% av alle på KG er uføre? Halvparten kan knapt røre seg og resten har angst for høye lyder og sinte mennesker. 

Jeg tror ikke vi er gode for annet enn kanonføde.

Anonymkode: 9aa83...0c8

Er det sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg slår meg ihop med russerene.

Hvor er forræderi-bataljonen?

Anonymkode: 9c194...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...