Gå til innhold

Johaug

Flesknes

Anbefalte innlegg

Mistet troa på henne da hun satt på pressekonferansen og gråt uten tårer og la skylda på legen. Et par uker før var hun streng i stemmen og sa alle utøverne hadde selv ansvaret for det de fikk i seg. Dobbelmoralsk til tusen.

Anonymkode: 7c1ba...90f

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes skisport er så innmari kjedelig at jeg ikke så løpet, men er jo hyggelig for henne at hun fikk drømmen oppfylt.

Ellers synes jeg en boikott av idrettsarrangementer i visse land er mer interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fremstår utrolig selvsentrert og usympatisk. Og hvordan hun IKKE taklet dopingepisoden bare understrekte dette. Viste full ansvarsfraskrivelse…. Var direkte flaut med den pressekonferansen da hun slo neven i bordet. I tillegg er hun ofte frekk i intervjuer/svar til journalister. 

Må si samboeren hennes fremstår relativt lik som henne i mesternes mester. Tror de passer meget godt sammen. 

Jeg heier ikke på henne og bryr meg virkelig ikke om hennes resultater. Marit Bjørgen og Astrid U. Jakobsen er eksempler fra langrenn som viser jordnære og sympatiske mennesker med forståelse av at verden ikke kretser rundt deres idrettskarriere.

Anonymkode: a7877...d9f

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Bryr meg midt i r…. De kan finne seg en jobb og gjøre noe samfunnsnyttig. 

Anonymkode: f8b17...a53

Jeg bryr meg ikke om ski jeg heller eller andre idretter, men dæven for en prestasjon og enormt med arbeid bak en slik seier.

Jeg vil absolutt si det er samfunnsnyttig det idrettsutøvere gjør. De er forbilder, de gir underholdning, de samler folk, for bedrifter er de verdifulle med tanke på reklame, de gir unge noe å strebe etter/se opp til osv osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/5/2022 at 8:15 PM, AnonymBruker said:

Hun fremstår utrolig selvsentrert og usympatisk. Og hvordan hun IKKE taklet dopingepisoden bare understrekte dette. Viste full ansvarsfraskrivelse…. Var direkte flaut med den pressekonferansen da hun slo neven i bordet. I tillegg er hun ofte frekk i intervjuer/svar til journalister. 

Må si samboeren hennes fremstår relativt lik som henne i mesternes mester. Tror de passer meget godt sammen. 

Jeg heier ikke på henne og bryr meg virkelig ikke om hennes resultater. Marit Bjørgen og Astrid U. Jakobsen er eksempler fra langrenn som viser jordnære og sympatiske mennesker med forståelse av at verden ikke kretser rundt deres idrettskarriere.

Enig med det meste her, men jeg er da fra Norge så jeg heier fortsatt på henne og håper hun får flere medaljer. Det står uansett respekt av den store jobben hun har lagt ned i idretten. Jeg tror hun på ingen måte mente å dope seg, men hele den seansen rundt det med fullstendig ansvarsfraskrivelse var skikkelig kvalm. Så kan det være at man blir så fortvilet når man står oppi det at man handler litt spesielt, men nå som hun har fått det på avstand burde det være mulighet for å innrømme at hun selv var skyldig og burde fulgt bedre med på hva hun fikk i seg av medisiner. 

Anonymkode: c655e...386

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flesknes skrev (På 5.2.2022 den 9.41):

Er det bare jeg som ikke helt klarer å glede meg over Therese sitt OL gull? 

Ja, det må du jo være. Aldri vært mer fortjent. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk idrettsdame som har levert enorme prestasjoner på tross av tidvis umenneskelig motgang! Hun (m fl) har skapt enormt mye skiglede og entusiasme blant det norske folk og har vært idolet til mange unge idrettsutøvere. Og sikkert også voksne. Jeg håper hun holder på lenge etter dette, men om hun legger opp etter OL så kan vi trygt si at hun har levert varene!

Anonymkode: 16429...99a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johaug er ikke min favoritt, men rent objektivt ser jeg jo at prestasjonene hennes er helt vanvittige.  Sånn utenom skiløypa blir det litt for mye skrik og skrål for min del.

Jeg tror ikke hun dopet seg bevisst.  Denne leppekremen ville ikke gitt særlig effekt heller.  Men; hun (og legen) var sløv, sjekket ikke godt nok (hun sa hun bestandig sjekket ekstremt nøye) og dopingdommen var streng, men rettferdig.  Nordmenn hadde aldri godtatt at en finne eller russer hadde blitt unnskyldt for dette, og kommet fra det uten utestengelse.

Anonymkode: 11b42...683

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirisiri10 skrev (På 5.2.2022 den 23.25):

Jeg bryr meg ikke om ski jeg heller eller andre idretter, men dæven for en prestasjon og enormt med arbeid bak en slik seier.

Jeg vil absolutt si det er samfunnsnyttig det idrettsutøvere gjør. De er forbilder, de gir underholdning, de samler folk, for bedrifter er de verdifulle med tanke på reklame, de gir unge noe å strebe etter/se opp til osv osv. 

Hadde hun klart seg slik i en verdensidrett og uten doping skulle jeg heiet på henne. Men ærlig talt. Langrenn er så navlebeskuende norsk at jeg ikke har ord, og når man så må ta anabole steroider og ventoline i tillegg for å klare seg bra er det ikke akkurat noen usannsynlig fantastisk prestasjon 🙄

Få hellere sunnere forbilder til barna enn skimiljøet i Norge - det er råttent helt til beinet. Bare å se på diskusjonen rundt spiseforstyrrelser, astmamedisiner osv.

Anonymkode: 34f18...e49

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.2.2022 den 11.22):

Johaug er ikke min favoritt, men rent objektivt ser jeg jo at prestasjonene hennes er helt vanvittige.  Sånn utenom skiløypa blir det litt for mye skrik og skrål for min del.

Jeg tror ikke hun dopet seg bevisst.  Denne leppekremen ville ikke gitt særlig effekt heller.  Men; hun (og legen) var sløv, sjekket ikke godt nok (hun sa hun bestandig sjekket ekstremt nøye) og dopingdommen var streng, men rettferdig.  Nordmenn hadde aldri godtatt at en finne eller russer hadde blitt unnskyldt for dette, og kommet fra det uten utestengelse.

Anonymkode: 11b42...683

Altså, det var ikke en krem man bruker på leppene vanligvis, og clostebol gir veldig god effekt for kvinnelige idrettsutøvere uten nevneverdige bivirkninger. Ingen vet om stoffet var på vei ut av kroppen hennes - hun var ikke testet på veldig mange måneder. Dette lukter dekkhistorie så det holder.

Lurer på hvor mange Nordmenn som tenker det samme om Contador - at han er urimelig dømt for doping. Han ble dømt fordi «han hadde spist biff i Kina». Han hadde 1/200 del så mye i blodet som Therese Johaug. Hvem tror på det?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke gleder dere over gullet til Johaug, dere er så jævla smålige.

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 20.15):

Etter å ha sett Astrid U. Jakobsen i 71 grader nord så sitter jeg ikke igjen med et inntrykk av henne som et sympatisk menneske i det hele tatt. Bjørgen derimot, fin-fint menneske. Men Birk Ruud da 🧡

Anonymkode: ef491...fd0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adrenalina1 skrev (15 minutter siden):

Dere som ikke gleder dere over gullet til Johaug, dere er så jævla smålige.

Hadde du gledet deg over enda en seir til Lance Armstrong? Han sa også han ikke hadde dopet seg. Doping burde gitt utestengelse på livstid om man ønsker seg en ren sport.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hadde hun klart seg slik i en verdensidrett og uten doping skulle jeg heiet på henne. Men ærlig talt. Langrenn er så navlebeskuende norsk at jeg ikke har ord, og når man så må ta anabole steroider og ventoline i tillegg for å klare seg bra er det ikke akkurat noen usannsynlig fantastisk prestasjon 🙄

Få hellere sunnere forbilder til barna enn skimiljøet i Norge - det er råttent helt til beinet. Bare å se på diskusjonen rundt spiseforstyrrelser, astmamedisiner osv.

Ja, for den leppomaden gjorde virkelig susen 🤣 Uten den hadde hun vært som den vanlige mannen i gata med en 8-16 jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2/5/2022 den 9.52):

Hva er det med hun nå da? Hvorfor skrives det aldri om de andre damene på håndballaget, bare henne?

Anonymkode: 3d41f...266

Nå spiller ikke Therese Johaug håndball så sikkert derfor.

Anonymkode: 7b058...511

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Johaug, hun er sterk, vakker og verdens beste til det hun gjør! Som en real life alv fra Tolkien!!!🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra hun tok det gullet. Nå kan hun endelig pensjonere seg som skiløper og få behandlet det fæle munnsåret sitt. Og så kan hun spise seg opp, gifte seg og få nusselige små. 

Endret av youcancallmejune
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet fullstendig sansen for Johaug da hun ble tatt for doping og i tillegg opptrådte på en utrolig barnslig og selvmedlidende måte på tv etterpå. Gleden ved langrenn forsvant for min del. Heier verken på henne eller de andre lenger, da ingen fremstår som spesielt sympatiske i mine øyne. Marit Bjørgen var den siste virkelig fine og sympatiske utøveren.

Anonymkode: 5a69c...a53

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...