AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 De hopper over ballong fordi de mener de ikke har tid til det (lite fostervann), noen som har erfaring med kun tablettigangsetting? Føler andre alltid starter med ballong før tablett 🤷🏼♀️ Hadde såvidt 1,5fingres åpning. Anonymkode: d7151...3c1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Har aldri fått ballong, men går rett på tabletter, fordi jeg var noe moden. Har blitt igangsatt to ganger. Tablettene fungerte ikke, men det er nok mer uvanlig. Her måtte det riestimulerende drypp til. Lykke til! Anonymkode: 4840a...284
Kakaoen Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Jeg har blitt satt igang med piller. Husker ikke hva grensa var på hvor mange du får før de går videre til drypp, men jeg var bare noen få piller unna før kroppen skjønte greia. Tok nesten to døgn fra vi kom til sykehuset for igangsetting til gutten var ute. Jeg holdt på å stryke med at utålmodighet Fødselen gikk greit når det først kom i gang.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Takk for svar! Jeg skal få pille nr 4 snart uten noe spesiell virkning 😅 Kjenner nå godt et par kynnere i timen som bærer med seg mensmurringer i front, og kanskje antydning til verk i korsrygg, men vil virkelig ikke si det har noe for seg enda. Var dere moden før pillestart, hadde dere mye åpning før start og ved oppstart til drypp? Anonymkode: d7151...3c1
Arkana Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Min siste fødsel ble satt i gang med tabletter. Det var stappfullt på føden så jeg fikk bare én tablett og måtte vente på obsposten hele dagen. Først på kvelden ble det ledig fødestue. Da ville de enten ta vannet eller sette drypp, ikke gi flere tabletter, men mens de diskuterte hvordan de skulle sette i gang gikk plutselig vannet av seg selv og riene kom som kastet på meg og 24 minutter etter var hun født. Så det kan gå skikkelig fort selv om man ikke merker noe som helst. Lykke til, uansett er det ikke veldig lenge igjen nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå