AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Kjæresten min har bikka 50,( jeg er i 30 åra)vi har vært sammen i 8 år... da vi ble sammen var han ganske mye yngre til sins.. nå er gan blitt skikkelig gubbete. Det verste er at han har en litt rar «gammelmannsluk», Han dusjer, pusser tenner og er renslig.. men når jeg kryper inn til han om morgenen og av og til på dagtid og så er det en avstøtende lukt.. ikke urin , avføring etc bare en udefinerbar lukt som gjør at jeg ikke får lyst til å være tett inntil han..før luktet han alltid så godt.. å ligge armkroken gjorde meg rolig ..flere som har opplevd det Anonymkode: 71382...7e0 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Usj, jeg har ikke merket det ennå. Er i akkurat samme situasjon som deg. Vi har barn sammen. Har du? jeg begynner å tenne mindre på han uansett. Han begynner å se gammel ut og har blitt litt kjedelig. Skjedd mye de siste 5 årene dessverre. Og ja, jeg vet det kommer, dette burde jeg ha tenkt på før osv osv....... Anonymkode: 603c5...5c9 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 En mann på 50 begynner ikke å lukte vondt uten at noe er galt med han. Tror mer på at du ikke er så tent på han lengre. Anonymkode: 38de3...a1a 7
Gjest ti10 Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Hippogriff skrev (3 minutter siden): Gammelmannslukt som femtiåring? Synes jeg også virker rart. TS, bruker han medisiner av noe slag?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Menn eldes heller ikke som vin. Det du må spørre deg selv om er: Vil du ha det sånn? Du er i dine beste år... vil du tilbringe førtiårene med en på 60+? Når du omsider blir pensjonist og vil reise rundt, har du en pleietrengende fyr med bleierumpe som subber rundt med rullatoren... Anonymkode: 51221...3f8 3
Majer Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 Hvorfor ble du sammen med en så mye eldre mann? Jeg er bare nysgjerrig siden du vet at det statistisk sett ikke vil fungere. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 Dere er jo forskjellige generasjoner, da er det mye annet som må fungere godt for at forholdet skal vare. Anonymkode: 9ad69...05c 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En mann på 50 begynner ikke å lukte vondt uten at noe er galt med han. Tror mer på at du ikke er så tent på han lengre. Anonymkode: 38de3...a1a Jo, det kan han gjøre. Noen kvinner kan godt lukte redusert testosteronnivå. Anonymkode: c5954...45b 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 Og det blir ikke bedre. Jeg er i 40 årene, min mann i 60 årene. Vi er sammen i 15 år. Alt var ok til 60 år, men etterpå det er gått fort nedover. Før var han veldig aktiv, vi gikk på ski og skøyter, lange turer. Nå - orker ingenting, kommer hjem og legger seg på sofa og er der fram til leggetid. Gjør ingenting hjemme fordi han er sliten. Anonymkode: 4dad5...72b 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 Han trenger ikke lukte vondt, men hvis testosteronnivået er merkbart endret så kan du oppleve det som negativ endring av lukt Anonymkode: 953de...bfb 3
Era Vulgaris Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 Hippogriff skrev (7 timer siden): Gammelmannslukt som femtiåring? Reagerte på det samme. Dette tror jeg er bare tull. 1
Virrevirrevapp Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 Er han blitt syk? En del sykdom får folk til å lukte rart. Tar han regelmessig helsesjekk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå