Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

2-åringen klagde seg litt for vondt under kveldsvask i går, men jeg tenkte ikke mer over det da han blir litt sår dann og vann (sliter med magen). Da er han dog bare lett rød en dag eller to, så går det over. 

I dag tidlig oppdaget jeg dette her!! Aldri sett før. Har sier det er kjempe vondt, og har aldri hatt noe som ligner en gang! Det går både vannkopper og hånd/fot/munn i bhg, men det var da et merkelig sted for utslett.. Er det et bleieutslett? Han har brukt libero comfort siden fødsel og gjør ennå. Vi vasker bare med klut og rent vann. Ikke blitt passet av andre enn bhg i det siste. 

Han har bæsjet noen ganger i bhg i det siste (det er sjelden), kan han reagere på noe de bruker der? Ikke gjort det før, men.. Eller er dette vanlig? Ser jo grusomt vondt ut.. 

47628765-DF14-40AA-A0C3-0463255A2805.jpeg

Anonymkode: df2e8...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har han fått utslett andre steder? Ser ut som min kid når han fikk hånd munn og fotsyke. Han fikk også mest utslett I bleieområdet. 

Endret av Blueblizz
  • Liker 1
Skrevet
Blueblizz skrev (1 minutt siden):

Har han fått utslett andre steder? Ser ut som min kid når han fikk hånd munn og fotsyke. Han fikk også mest utslett I bleieområdet. 

Nei, ikke funnet noe andre steder.. Han var hjemme med feber i går, så jeg var forberedt på en av disse «epidemiene» som går i bhg nå - men har ikke lest om utslett i bleieområdet noe sted 🤷🏽‍♀️ takk for svar! 

Skrevet
Blueblizz skrev (5 minutter siden):

Eller, ikke utslett da men; i går da han spiste kveldsmat holdt han seg for halsen for hver bit.. Spurte om han hadde vondt, han sa nei - men er jo ikke helt pålitelig ennå da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...