AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Eksen var ute på byen i går og har planer om å ta med ungene våre på et show i dag rundt lunsjtider. overreager jeg når jeg tenker at det er uaktuelt når han var sist pålogget for 5 timer siden? Skal jo også gå 12 timer siden sist enhet før man skal kjøre. Han er ikke typen til å slutte å drikke ved midnatt. Anonymkode: 4b1b3...f58
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eksen var ute på byen i går og har planer om å ta med ungene våre på et show i dag rundt lunsjtider. overreager jeg når jeg tenker at det er uaktuelt når han var sist pålogget for 5 timer siden? Skal jo også gå 12 timer siden sist enhet før man skal kjøre. Han er ikke typen til å slutte å drikke ved midnatt. Anonymkode: 4b1b3...f58 En fyllekule krever 24 timer. Og er han skikkelig hard på spriten kan det til og med ta enda lengre tid. Anonymkode: b7c14...0e3
nomore82 Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Sist pålogget er ingen fasit. 12 timer er kun veiledende. Uansett. Dersom du vet at barnefar ikke er den som slutter å drikke kl 12, og han var ute i går - hvorfor tenkte du da det kom til å gå bra?
Gjest Dævendøtte Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eksen var ute på byen i går og har planer om å ta med ungene våre på et show i dag rundt lunsjtider. overreager jeg når jeg tenker at det er uaktuelt når han var sist pålogget for 5 timer siden? Skal jo også gå 12 timer siden sist enhet før man skal kjøre. Han er ikke typen til å slutte å drikke ved midnatt. Anonymkode: 4b1b3...f58 Siden du tydeligvis har stålkontroll på eksen din, vet du sikkert om han promille også. Ring politiet om du er i tvil da, ikke verre enn det. Er ikke bare dine unger dette kan gå utover. Ellers lar du han, som voksen og far, avgjøre dette selv.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Det her som mor kan du si nei til faktisk. Det er snakk om barna deres. Dessuten er heller lukta aldri god dagen derpå 😅 Jeg hadde hvertfall sagt nei og ville ikke tatt sjansen på det. Litt uoppmerksomhet på veien bare man er trøtt og sliten er farlig. Anonymkode: b353e...52c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå