AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Enten om det er en date eller kjæreste. Noen er veldig bevisst på å hoppe av svingen, andre vil komme inni. Sistnevnte er kanskje ikke redd for det som kan skje? Eller stoler de fulllt og helt på oss? Anonymkode: 3973d...b31
visp Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Det har noe med at de gir faen i hva som skjer med deg. 11
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Kun i følge kvinner som tolker andre kvinners menn på KG.... Menn er ikke så komplekse. Jeg tror mange ikke kobler sex og graviditet en gang, før testen er positiv. Og da igjen er det jo bare å ta abort. Anonymkode: 813b4...b28 8
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 visp skrev (1 minutt siden): Det har noe med at de gir faen i hva som skjer med deg. Okei? Jeg har kun opplevd en mann som kommer uten å hoppe av. Jeg selv hadde full kontroll. Anonymkode: 3973d...b31 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Jeg tolker det som en kjærlighetserklæring og at de vil ha barn med meg 🥰 En dna-test av barnet løser det økonomiske om han skulle ombestemme seg 😊 Anonymkode: 3d66b...4e3 7 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kun i følge kvinner som tolker andre kvinners menn på KG.... Menn er ikke så komplekse. Jeg tror mange ikke kobler sex og graviditet en gang, før testen er positiv. Og da igjen er det jo bare å ta abort. Anonymkode: 813b4...b28 "Bare", for det er ikke deres kropp og de vet null og niks om hvordan det foregår. Anonymkode: cd245...7f3 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 Sterilisert, så gir langt faen. Sex er best uten dong. Anonymkode: 73b50...841
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 du kan du bli gravid selv om man hopper av i svingen. Det føles bedre og komme inni pluss jeg er sikker på at du blir en sterk og uavhengig singel mor. Anonymkode: 3855e...79e 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): du kan du bli gravid selv om man hopper av i svingen. Det føles bedre og komme inni pluss jeg er sikker på at du blir en sterk og uavhengig singel mor. Anonymkode: 3855e...79e Ingen sak med økonomisk støtte fra biologisk far 😊 Anonymkode: 3d66b...4e3 9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sterilisert, så gir langt faen. Sex er best uten dong. Anonymkode: 73b50...841 Så du gir blaffen i kjønnssykdommer som f eks kan gjøre kvinnen steril? Anonymkode: 3d66b...4e3 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 De tenker ikke noe særlig over det, det er kvinnens ansvar - enten er du på pillen, tar angrepillen eller tar abort. Og sannsynligvis blir du ikke gravid uansett. Og de har jo rett i de fleste tilfeller. Men det er jo litt av en sjanse å ta, for noen vil det å få barn være nærmest synonymt med å ødelegge livet sitt. Anonymkode: d10ab...678 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 Min mann hopper alltid av, unntatt den ene gangen for 6 år siden. Resultatet sitter ved siden av meg. Hopper fortsatt av, men jeg bruker p-piller i tillegg da Anonymkode: e4923...350
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 Om de kommer inni deg, på ONS, så gir de faen. De regner med at du ikke blir gravid, eller at om du blir det så tar du enten abort eller tar vare på barnet selv. Anonymkode: 1385b...28c 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De tenker ikke noe særlig over det, det er kvinnens ansvar - enten er du på pillen, tar angrepillen eller tar abort. Og sannsynligvis blir du ikke gravid uansett. Og de har jo rett i de fleste tilfeller. Men det er jo litt av en sjanse å ta, for noen vil det å få barn være nærmest synonymt med å ødelegge livet sitt. Anonymkode: d10ab...678 Ja et barn er en nokså ekstrem bagasje, hvert fall om du får det med ei dame som du ikke engang ønsker å dele livet ditt med. Kvinner er i sin fulle rett til å kreve dna-test. Menn kan fint bruke kondom eller sterilisere seg. Det skal ikke mer til enn en dag med oppkast i fbm fyll eller omgangssyke, før kvinnens p-piller ikke funker resten av syklusen. Mange kvinner legger også på seg av p-pillebruk, noe ikke alle kvinner ønsker. Anonymkode: 3d66b...4e3 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #15 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om de kommer inni deg, på ONS, så gir de faen. De regner med at du ikke blir gravid, eller at om du blir det så tar du enten abort eller tar vare på barnet selv. Anonymkode: 1385b...28c Så det er helt greit for disse mennene ha biologiske barn der ute som de ikke gidder å ha kontakt med? Som kanskje er tro kopier av dem selv, og som savner en pappa? Wow. Tenk å ønske sine egne barn så mye smerte. Anonymkode: 3d66b...4e3 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #16 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så det er helt greit for disse mennene ha biologiske barn der ute som de ikke gidder å ha kontakt med? Som kanskje er tro kopier av dem selv, og som savner en pappa? Wow. Tenk å ønske sine egne barn så mye smerte. Anonymkode: 3d66b...4e3 Gjelder dette også de som donerer sperm?. Det er ingen vits og bli værende om en ons blir gravid, Disse jentene ville uansett bare hoppet til det neste beste så fort de har kjangsen. Føler ingen tilknytting til et barn forårsaket av ons, barne mor er selv ansvarlig hvis henne velger og beholde barnet. Anonymkode: 3855e...79e
visp Skrevet 5. februar 2022 #17 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gjelder dette også de som donerer sperm?. Det er ingen vits og bli værende om en ons blir gravid, Disse jentene ville uansett bare hoppet til det neste beste så fort de har kjangsen. Føler ingen tilknytting til et barn forårsaket av ons, barne mor er selv ansvarlig hvis henne velger og beholde barnet. Anonymkode: 3855e...79e Og her, ts, ser du hva som finnes der ute🤣 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #18 Skrevet 5. februar 2022 33 minutter siden, AnonymBruker said: Så du gir blaffen i kjønnssykdommer som f eks kan gjøre kvinnen steril? Anonymkode: 3d66b...4e3 Det gjør tydeligvis begge parter, da ingen av dem bruker prevensjon. Anonymkode: cfc67...727
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #19 Skrevet 5. februar 2022 Etter min erfaring går de bare utifra at kvinnen bruker p-piller eller lignende. Jeg hadde et ons en gang som ringte meg flere ganger og var helt fra seg fordi ei venninne av meg hadde tullet med han og sagt at jeg ikke gikk på noe prevensjon. Anonymkode: 06f53...e3f 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #20 Skrevet 5. februar 2022 De tar det nok for god fisk at damen går på prevensjon hvis hun er villig til å ha ubeskytta sex med han. Og hvis ikke så regner de med at hun tar abort hvis hun blir gravid. Anonymkode: 2f24d...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå