Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker dere til hårbørsten deres og hvilken parfyme bruker dere til kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Tom frod lost cherry til kroppen, og en hair mist fra shakura (rosa flaske) til hårbørsten min. Disse to passer godt sammen. Noen ganger vil jeg variere det litt, så hva bruker dere til hårbørsten deres? 🥰

Anonymkode: 9e1a5...2d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om parfyme til hårbørsten før 🙈

• Liker 9
Skrevet
Sunshineyellow skrev (Akkurat nå):

Ikke jeg heller. Det lukter gjerne mer enn nok av alt annet jeg bruker i håret, om ikke jeg skal blande inn enda en duft med vilje. 

Anonymkode: 8d64a...c6e

• Liker 1
Skrevet
Sunshineyellow skrev (1 minutt siden):

Ikke jeg heller 😂

Anonymkode: 4c40d...156

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ikke jeg heller. Det lukter gjerne mer enn nok av alt annet jeg bruker i håret, om ikke jeg skal blande inn enda en duft med vilje. 

Anonymkode: 8d64a...c6e

Og ikke minst er det jo alkohol i parfyme. En ingrediens som virker uttørkende, og med det ikke kommer i nærheten av mitt hår. 

Anonymkode: ad171...9e5

Skrevet

Jeg veksler mellom disse hair mist’ene: Black opium fra Ysl, Chanel mademoiselle, Jo Malone Wild Bluebell, Diptyque Do son og Gypsy Water fra Byredo. 
Prøver å tilpasse så de matcher parfymen jeg har på. 😊 

For eksempel er Do son nydelig med Eau des sens på kroppen. I går testa jeg Black Opium sammen med Good girl, det ble litt crash. 

Anonymkode: 431a4...1ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og ikke minst er det jo alkohol i parfyme. En ingrediens som virker uttørkende, og med det ikke kommer i nærheten av mitt hår. 

Anonymkode: ad171...9e5

Det er jo ikke det i hair mist laget spesielt for håret. 

Skrevet

Aldri hørt om parfyme til håret. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg veksler mellom disse hair mist’ene: Black opium fra Ysl, Chanel mademoiselle, Jo Malone Wild Bluebell, Diptyque Do son og Gypsy Water fra Byredo. 
Prøver å tilpasse så de matcher parfymen jeg har på. 😊 

For eksempel er Do son nydelig med Eau des sens på kroppen. I går testa jeg Black Opium sammen med Good girl, det ble litt crash. 

Glemte å skrive at jeg ikke tar på børsten, men rett på håret. 

Og dere som aldri har hørt om hårparfyme: veldig rart. Ikke minst er det en billig måte å teste ut nye dufter på. Eksempelvis koster Delina hårparfyme bare rundt 500 kr. 

Skrevet (endret)

Hårparfyme?  Det er jo bare å spraye litt vanlig parfyme i håret.  Uansett er det sjeldent heldig å blande to forskjellige parfymer på seg selv. Det ender jo oftest opp med å lukte forferdelig. 

Endret av Djungelvrål
  • Liker 2
Skrevet
Djungelvrål skrev (24 minutter siden):

Hårparfyme?  Det er jo bare å spraye litt vanlig parfyme i håret.  Uansett er det sjeldent heldig å blande to forskjellige parfymer på seg selv. Det ender jo oftest opp med å lukte forferdelig. 

Det tørker ut håret 😊 pluss at det minste hint av fett hår kan få det til å lukte harskt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...