Fame Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Kjekt å ha en tråd hvor vi ser planene til folk Jeg tenkte å søke meg inn på jordmor som førstevalg og anestesi som andrevalg. Er det noen som har søkt allerede? 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Nå ble jeg nysgjerrig, for det er jo to helt ulike videreutdanninger, hvorfor de to? Og hvorfor jobber du ikke på sykehus så du får relevant praksis før du begynner på en videreutdanning? Hj.spl er jo ikke snev av relevant for hverken jordmor eller anestesi. Anonymkode: a4547...c5a
Fame Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nå ble jeg nysgjerrig, for det er jo to helt ulike videreutdanninger, hvorfor de to? Og hvorfor jobber du ikke på sykehus så du får relevant praksis før du begynner på en videreutdanning? Hj.spl er jo ikke snev av relevant for hverken jordmor eller anestesi. Anonymkode: a4547...c5a Jeg jobber på sykehus? Dette var jo ikke akkurat det jeg spurte om 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Fame skrev (26 minutter siden): Jeg jobber på sykehus? Dette var jo ikke akkurat det jeg spurte om Det står i profilen din at du jobber i hjemmesykepleien. Anonymkode: a4547...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Jeg fortsetter med byggingen av en sammensatt bachelor, jeg. Hovedvekt på ledelse, med innslag av samfunnssikkerhet og beredskap 😊 Anonymkode: b4a4e...cb0
Thjelp Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Jeg sikter meg inn på bachelor i økonomi og ledelse.
Fame Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det står i profilen din at du jobber i hjemmesykepleien. Anonymkode: a4547...c5a Det kan hende. Jeg har bytta jobb men ikke oppdatert den. Pluss at jeg jobbet 2 år på sykehus før det. Takk som spør 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 Vurderer å søke meg inn på sykepleien! Er bare usikker på om det lar seg kombinere med en eventuell deltidsjobb og barn Anonymkode: 845fc...dbf
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 Siving på NTNU. Nøyaktig hva er jeg ikke helt sikker på enda, men det er nok et av de studiene de med høyest snitt jeg kommer til å gå for. Anonymkode: 299d0...082
FjellFrua Skrevet 6. februar 2022 #10 Skrevet 6. februar 2022 Jeg kommer til å søke bachelor historie, nettbasert. Også tror jeg at jeg kommer til å søke bachelor i sosialt arbeid også, som er på studiestedet nærmest meg. Så får jeg ta hodepinen og telling på knapper hvis jeg kommer inn på begge, haha. Jeg hadde egentlig tenkt å ta historie nå først, på nett, for å få en litt rolig start, også ta sosialt arbeid når barna var litt eldre, men så kjenner jeg på at jeg vil komme igang NÅ, så jeg må se litt. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #11 Skrevet 6. februar 2022 FjellFrua skrev (2 timer siden): Jeg kommer til å søke bachelor historie, nettbasert. Også tror jeg at jeg kommer til å søke bachelor i sosialt arbeid også, som er på studiestedet nærmest meg. Så får jeg ta hodepinen og telling på knapper hvis jeg kommer inn på begge, haha. Jeg hadde egentlig tenkt å ta historie nå først, på nett, for å få en litt rolig start, også ta sosialt arbeid når barna var litt eldre, men så kjenner jeg på at jeg vil komme igang NÅ, så jeg må se litt. Historie er et flott studium! Skriver bacheloroppgaven min nå 😊 Anonymkode: 89ce2...f11 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #12 Skrevet 6. februar 2022 FjellFrua skrev (6 timer siden): Jeg kommer til å søke bachelor historie, nettbasert. Også tror jeg at jeg kommer til å søke bachelor i sosialt arbeid også, som er på studiestedet nærmest meg. Så får jeg ta hodepinen og telling på knapper hvis jeg kommer inn på begge, haha. Jeg hadde egentlig tenkt å ta historie nå først, på nett, for å få en litt rolig start, også ta sosialt arbeid når barna var litt eldre, men så kjenner jeg på at jeg vil komme igang NÅ, så jeg må se litt. Det blir ingen hodepine, for du kommer ikke inn på begge. Kommer du inn på førstevalget, blir du ikke vurdert for andrevalget ditt 😊 Jeg har søkt økonomi og ledelse. Krysser fingrene for at snittet mitt holder Anonymkode: ced44...a33 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 20.32): Siving på NTNU. Nøyaktig hva er jeg ikke helt sikker på enda, men det er nok et av de studiene de med høyest snitt jeg kommer til å gå for. Anonymkode: 299d0...082 Indøk eller nano? Hvor gammel er du? Tatt opp fag? Anonymkode: 873ea...e00
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det blir ingen hodepine, for du kommer ikke inn på begge. Kommer du inn på førstevalget, blir du ikke vurdert for andrevalget ditt 😊 Jeg har søkt økonomi og ledelse. Krysser fingrene for at snittet mitt holder Anonymkode: ced44...a33 Noen studier har lokalt opptak. Anonymkode: 61e8d...e57
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #15 Skrevet 7. februar 2022 Har lest tråder på Kvinneguiden om lønnsomme studier så jeg har søkt på lokførerutdanning og aktuarutdanning(har bachelor i realfag så kan ta master på to år). Anonymkode: dfd5b...843
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #16 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Noen studier har lokalt opptak. Anonymkode: 61e8d...e57 Hvilke studier eller studiesteder som tilbyr bachelorstudier i historie eller sosialt arbeid har lokalt opptak? Med unntak av privatskoler: er det i det hele tatt lokale opptak til bachelorstudier? Korriger meg gjerne hvis jeg tar feil, men er ikke lokale opptak stort sett forbeholdt masterstudier, enkeltemner og etter-og videreutdanninger? Anonymkode: 210c4...2fc
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #17 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Indøk eller nano? Hvor gammel er du? Tatt opp fag? Anonymkode: 873ea...e00 Mulig det blir indøk. Går ut av vgs i år. Kan hende det blir et friår i mellom da. Du da? Anonymkode: 299d0...082
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå