AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Jente . Noen tips ☺️ Anonymkode: a9843...148
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Kommer litt an på prisklasse? Duplo eller plusplus-klosser, tegnesaker og sånt var populært med jenta mi i den alderen. Anonymkode: 6614a...b2d
Rosa Dartle Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Puttekasser, gode fargestifter, lekekjøkkenting var populært i den alderen her
Sunshineyellow Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Dukke Plastelina Maling Duplo Perler Fargeblyanter Lekekjøkken Telt (eks peppa gris) (brukes inne) Bøker
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Funderer på det samme om dagen. Datteren min er ikke veldig interessert i leker og har mye tilgjengelig etter eldre søsken. Jeg vurderer smykke, sølje til bunad, balansesykkel, utesklie, plaskebasseng og kattnakken dress. Anonymkode: 4b32d...1bf
Louiah Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Scoot and ride-sparkesykkel. Kan brukes fra 1,5 år og justeres ut fra alder. Google og se❤️
Uperfekt mamma Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 Mi har aldri vært særlig interessert i leker, det som har vært en hit her er bøkertegning, maling (kjøper tusjer og maling som er vaskbare), pusslespill, balansesykkel, sparkesykkel trehjulssykkel, play dough Ellers er jo duplo noe mange barn liker, klær trengs alltid ( er noe jeg alltid har satt pris på, gjerne et nr større enn hva hun bruker), smykker, armånd, lekekjøkken, dukke, trille til dukke,
Brunello Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Skal man i bursdag: kjøp en eller annen leke. Barnet synes det er gøy å pakke opp. Og så har det en leke å leke med. Er du forelder: kjøp et eller annet dere trenger til barnet og pakk det inn. Barnet synes det er gøy å pakke opp. Og så får det en leke eller ti av de andre gjestene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå