Gå til innhold

Bursdagsgave 2 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente . Noen tips  ☺️

Anonymkode: a9843...148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer litt an på prisklasse? Duplo eller plusplus-klosser, tegnesaker og sånt var populært med jenta mi i den alderen.

Anonymkode: 6614a...b2d

Skrevet

Puttekasser, gode fargestifter, lekekjøkkenting var populært i den alderen her

Skrevet

Dukke

Plastelina 

Maling 

Duplo

Perler

Fargeblyanter 

Lekekjøkken 

Telt (eks peppa gris) (brukes inne)

Bøker

Skrevet

Funderer på det samme om dagen. Datteren min er ikke veldig interessert i leker og har mye tilgjengelig etter eldre søsken. 
Jeg vurderer smykke, sølje til bunad, balansesykkel, utesklie, plaskebasseng og kattnakken dress. 

Anonymkode: 4b32d...1bf

Skrevet

Scoot and ride-sparkesykkel. Kan brukes fra 1,5 år og justeres ut fra alder. Google og se❤️

Skrevet

Mi har aldri vært særlig interessert i leker, det som har vært en hit her er bøkertegning, maling  (kjøper tusjer og maling  som er vaskbare), pusslespill, balansesykkel,  sparkesykkel trehjulssykkel, play dough Ellers er jo duplo noe mange barn liker,  klær trengs alltid ( er noe jeg alltid har satt pris på, gjerne et nr større enn hva hun bruker), smykker, armånd, lekekjøkken, dukke,  trille til dukke,  

Skrevet

Skal man i bursdag: kjøp en eller annen leke. Barnet synes det er gøy å pakke opp. Og så har det en leke å leke med.

Er du forelder: kjøp et eller annet dere trenger til barnet og pakk det inn. Barnet synes det er gøy å pakke opp. Og så får det en leke eller ti av de andre gjestene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...