Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg gammel for det? Da er jeg ferdig når jeg er 35.... Jeg har en master fra før men fikk den når jeg var i 20 årene of nå vet jeg ikke om det er forsent å begynne igjen. 

Anonymkode: 30723...421

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du er 35 så har du 25-35 år igjen å jobbe

Anonymkode: af742...10b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er jeg gammel for det? Da er jeg ferdig når jeg er 35.... Jeg har en master fra før men fikk den når jeg var i 20 årene of nå vet jeg ikke om det er forsent å begynne igjen. 

Heregud, nei det er ikke for sent! Jeg er 37 og er ferdig når jeg er 39. På mitt studie er 50% over 25, hvor størstedelen er i 30- og 40-årene. Et par stk er i 50-årene faktisk. Det er aldri for sent å tilegne seg kunnskap. 

Anonymkode: 4f3f3...705

• Liker 9
Skrevet

På ingen måte for sent :) jeg er ferdig med bachelor nå til våren, da er jeg 31. Vurderer om jeg skal ta årsstudie neste år bare for å bygge opp kompetansen litt. På mitt studie er det et stort aldersspenn. 

Anonymkode: 856c5...ac1

Skrevet

Jeg er 40 og tar master nå. Jeg er ikke eldst på kullet, det er mange gamlinger der.

Anonymkode: d2266...272

Skrevet

Jeg var 35 da jeg var ferdig, har også flere utdanninger bak meg. Poenget er om du vil jobbe med noe du misliker/dårlig betalt/deltid type jobb resten av livet eller en jobb som du synes er ok og greit betalt. Du har 30+ år igjen av arbeidslivet etter du er 35...

Anonymkode: 34546...01d

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynte på bachelor da jeg var 32, er 34 nå. Skal ta en master etter bachelorgraden. Det er så absolutt ikke for sent. 

Anonymkode: 377d7...316

• Liker 3
Gjest Hottentått
Skrevet

Jeg er 29 og har en bachelor fra 2015. Ønsker ny bachelor med oppstart høsten 2023 senest. Målet er hvertfall å bli ferdig innen jeg er 35. Har mange gode år igjen i arbeidslivet 😃

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er 40 og tar master nå. Jeg er ikke eldst på kullet, det er mange gamlinger der.

Anonymkode: d2266...272

Jeg også- er 42 og slett ikke eldst på mitt kull. 
Selvsagt er det ikke for sent, TS. Du har minst 25-30 år igjen i arbeidslivet. Dumt å bruke de årene på å angre på at du lot sjansen til et nytt yrke og en ny karriere gå fra deg. 

Anonymkode: 4d57a...9e5

• Liker 1
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ville ikke gjort det. Kleint å være 35 år blant 18-19 åringene… Flaut å jobbe i gruppe med en som kunne vært moren/faren din

Anonymkode: 285d5...899

Skrevet

Aldri forsent! Min mann er 36 og begynte just på sin bachelor. Han stor trives og det er så mye aldersforskjeller at de merker det ikke en gang 👌🏼

Anonymkode: 68d21...e25

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...