Gå til innhold

Utrolig ekkel fyr som kom innom liven jeg var gjest i og angrep meg verbalt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på tiktok, livet med 2 andre. Plutselig hoppe denne mannen i det øverste vinduet opp. Han er utrolig negativ og nedverdigende, er kontrollerende og høres "eiesyk" ut. dette er jo en totalt fremmed!!! Han fremstod veldig dyster og mørk. Det var flere der som reagerte på hvordan han snakket til meg, og han ble kastet ut og blokket fra personen som hadde selve liven. Jeg vet at slike ting finnes når man sender live, men dette gjorde meg helt sjokkert!! Dette var en fyr fra Moss og han var så ekkel i tonen!! Jeg kjenner jeg ble utrolig provosert av det når det var over. Tenk, at det faktisk finnes slike menn der ute. Han hørtes enten full eller rusa ut, tror han var rusa faktisk. Herregud, hadde jeg møtt på en slik mann ute hadde jeg bare fått lyst til å slå ned den personen som er så frekk (hadde ikke gjort det da). 

Hvem er den verste personen du har møtt, hva skjedde når dere møtte en fryktelig person?

Anonymkode: 3978c...883

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤔

• Liker 1
Skrevet

🥴

Anonymkode: 0bbc6...fbc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

🥴

Anonymkode: 0bbc6...fbc

Ja.

Skrevet

Hva synes dere om dette? Ts

Skrevet

Slutt og heng på TikTok så løser det seg.

Anonymkode: 24e91...32d

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Det finnes syke folk over alt. Så du må bare være forberedt på å møte noen sånne av og til. På nett øker du vel muligheten iht å treffe på de der. 

Anonymkode: 617a3...bc6

Skrevet

Det vil alltid være ekle folk forskjellige plasser. Her i byen er det en skrulle som sykler rundt i klær som ikke passer sammen, lager brekelyder, synger, og vasker vinduer. Han rekker også tunge til forbipasserende.

Hver gang han ser meg, kaller han meg for søppelmenneske. Selv om jeg aldri har gjort ham noe, eller avviker fra hvordan andre i mengden ser ut. Begynte etter at han så meg prate med en person jeg vet han ikke liker, så jeg tenker ikke så mye mer over det. Sier mye om han som person tqenker jeg.

Anonymkode: f7957...30f

Skrevet

Rare mennesker er over alt. Om han i tillegg var rusa så blir man ekstra utilregnelig. Du har blokkert og kan bare gå videre med livet ditt. Dette mennesket må leve med seg selv. 

Det værste menneske jeg har møtt sitter i fengsel for det han har gjort mot meg uten at jeg skal gå så mye inn på det. 

Anonymkode: 1bcdd...8fa

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg satt på tiktok, livet med 2 andre. Plutselig hoppe denne mannen i det øverste vinduet opp. Han er utrolig negativ og nedverdigende, er kontrollerende og høres "eiesyk" ut. dette er jo en totalt fremmed!!! Han fremstod veldig dyster og mørk. Det var flere der som reagerte på hvordan han snakket til meg, og han ble kastet ut og blokket fra personen som hadde selve liven. Jeg vet at slike ting finnes når man sender live, men dette gjorde meg helt sjokkert!! Dette var en fyr fra Moss og han var så ekkel i tonen!! Jeg kjenner jeg ble utrolig provosert av det når det var over. Tenk, at det faktisk finnes slike menn der ute. Han hørtes enten full eller rusa ut, tror han var rusa faktisk. Herregud, hadde jeg møtt på en slik mann ute hadde jeg bare fått lyst til å slå ned den personen som er så frekk (hadde ikke gjort det da). 

Hvem er den verste personen du har møtt, hva skjedde når dere møtte en fryktelig person?

De værste personene jeg har møtt er når de har utnyttet,forfalsket dokumentasjon osv. Gir skyld og ikke angrer noe etterpå. 

Anonymkode: b50c7...9cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det kryr av slike menn, de hater kvinner som har det bra med seg selv. 

Anonymkode: f4342...7a6

Skrevet

Det verste med hele greiene er jo at du måtte forholde deg til en fra Moss, du har min dypeste sympati. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg satt på tiktok,

Der har du nok dessverre svaret.

Skrevet

Enten så er du veldig ung, eller så har du aldri vært ute en vinternatt før…

Anonymkode: dda51...fc7

Skrevet

Dessverre er det mange raringer der ute. Blokk, ignorer og varsle. Ikke aksepter slik oppførsel. 

Anonymkode: 5cd8b...b21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...