AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #41 Skrevet 8. februar 2022 Savner alltid at HMS-ansvarlig dukker opp når jeg ser tegnefilm. Anonymkode: 58519...b4b
abderitt Skrevet 8. februar 2022 #42 Skrevet 8. februar 2022 Nei, men det er grådig irriterande. Vi har hatt Peppa Gris forbod i heimen.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #43 Skrevet 8. februar 2022 Jeg er mer bekymret over at Frøken Kanin kan være med på å underbygge flink pike syndrom der hun jobber non stop og sier ja til alt. Det er også bekymringsfullt at Fru Gaselle er lærer som skal passe på mange barn, men ikke klarer å passe bedre på skilpadden Sindre. Tenk om barn teor de kan plassere en skilpadde i et tre, slik som Sindre er i en episode. Dyreplageri. Og la oss ikke glemme når de er i båt: jeg kan ikke huske å ha sett de voksne bruke redningsvest! Anonymkode: 826c2...3e1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #44 Skrevet 9. februar 2022 Jeg må innrømme at vi gjemte nøkkelen til flyhangaren vår der privatjetten står, etter at lille Preben så denne episoden. Løsningen her ble å ta vekk muligheten for eget fly med andre ord, kan det være noe for dere og ts? Anonymkode: f209d...781 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #45 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er mer bekymret over at Frøken Kanin kan være med på å underbygge flink pike syndrom der hun jobber non stop og sier ja til alt. Det er også bekymringsfullt at Fru Gaselle er lærer som skal passe på mange barn, men ikke klarer å passe bedre på skilpadden Sindre. Tenk om barn teor de kan plassere en skilpadde i et tre, slik som Sindre er i en episode. Dyreplageri. Og la oss ikke glemme når de er i båt: jeg kan ikke huske å ha sett de voksne bruke redningsvest! Anonymkode: 826c2...3e1 Ingen grunn til bekymring: Det er mange frøken Kaniner. Husker ikke navnet på episoden der det ble vist. Det er sånn hun klarer å ha hundre jobber. Anonymkode: 13f25...2a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå