AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Hva er det dameundertøy som gjør at menn blir kåte? Mannen min går i dameundertøy hjemme og på jobb hele dagen.. eneste er han blir ikke kåt av det i heltatt. Det og gå i nylonstrømper, hofteholder og sliketruser er like så naturlig som jeg gjør til hverdags. Helt ok. Men så hører vi om andre menn får «stående reaksjon» bare ser dameundertøy.. Så da lurer jeg hvorfor det er slik? Ps! Jeg har ikke laget noe rabalder at han går med. dameundertøy.. Vi har hvert vår skap der han sine undertøy for både dame og herre, mens jeg har mitt i fred😃👍🏻 Hva mener du om dette? Anonymkode: 7f489...24d 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Om mannen din går i dameundertøy, så tror jeg ikke hans seksuelle preferanser er damer ,desverre. Hva han blir kåt av, vet du nok best selv Anonymkode: 3844e...682 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Jeg ville definitivt lurt på hvorfor han likte dette ja. Anonymkode: f4d7d...eb2
Elaine Marley Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger, spekulasjon og brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.
Flintis Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Det hjelper veldig at det er en dame under... Når det gjelder sexy undertøy vil jo dette indikere at den som har tatt det på har tenkt litt på sex og ikke bare funksjon. Så er det med på å gjøre ei dame mer snasen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Det kan jo være ulike ting det... Følelsen av stoffet mot huden, det at det er litt «forbudt» og tabu- det ser man jo på svarene her inne... Det å føle seg mer feminin og leke med den siden der, og kunne være litt underdanig kanskje. Noen føler seg litt ydmyket og tenner på det. Kan være en morsom måte å frigjøre seg fra noen forventninger om hva det vil si å være maskulin. Slutter aldri å bli overrasket av dømmende og shamende kommentarer på dette forumet... hvem er det som henger her og hvor snever seksualitet har de...? Anonymkode: 15d08...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå