LiseTV Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Er det andre som ikke bruker eller ikke har jeans?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 LiseTV skrev (10 timer siden): Er det andre som ikke bruker eller ikke har jeans? Jeg hadde en lang periode (mange år) hvor jeg ikke brukte olabukser. Da hadde jeg en "mørk og mystisk" stil 😄 Nå synes jeg det er så enkelt og greit, de passer jo sammen med alt annet jeg har 😊 Anonymkode: fa0a1...876 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Jeg bruker aldri jeans. Drakt el dress på jobb og bruker også skjorte og skjørt eller kjoler privat. Skjørt og bluse/skjorte kan jeg dresse opp eller ned. De buksene jeg har er bomull eller ull, men altså ikke jeans. Jeg er enten på jobb eller trening så alternativet er tights og singlet. Kommer ikke på en eneste anledning der jeg har tenkt at «nå burde jeg hatt jeans» Anonymkode: 80dd7...58e 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Nei bruker jeans hver dag Anonymkode: 0a9f4...541 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå