AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Jeg har flere katter som tusler rundt husveggen og gjør fra seg inntil veggene her. Det er sikkert 10-15 katteruker i uka!! 😳 Jeg har skuffet snø inntil husveggene slik at kattene ikke skal kunne grave i gruen under, men de bæsjer da oppå snøen. Jeg KLIKKER snart på de kattene. Hvordan i alle dager blir man kvitt dette problemet? Fryktelig irriterende å plukke kattemøkk hver eneste dag, når jeg ikke engang har dyr selv. Plager meg så voldsomt at jeg vurderer å flytte herifra om jeg ikke får bukt med problemet. Kattemøkk i hagen, inntil husveggen og til med rett utenfor inngangsdøren, i tillegg tisser de på bilen min hele tiden så det stinker katttiss av den rett som det er. 😰 Noen dom har noen gode tips å komme med? Anonymkode: 34b34...7e9 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Mener det er appelsinskall de ikke liker, prøv å legge det på de mest utsatte stedene. Anonymkode: 7fe68...da8 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mener det er appelsinskall de ikke liker, prøv å legge det på de mest utsatte stedene. Anonymkode: 7fe68...da8 Det skal jeg absolutt prøve! Tusen takk for tipset! 🤩 Anonymkode: 34b34...7e9
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Skaff deg en stor vannpistol! Sikt på kattene når du ser dem. Anonymkode: ac96e...6e2 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Løk kan du legge ut, men kutt den opp først. Anonymkode: 401cf...c9b
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 Appelsinskall fungerer kjempebra! Bytte det ut med jevne mellomrom, og så finner kattene andre dasser i mellomtiden. Anonymkode: 682c8...00f
Tvist Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skaff deg en stor vannpistol! Sikt på kattene når du ser dem. Anonymkode: ac96e...6e2 Ikke om vinteren, det kan være farlig. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 Den eneste varige løsningen som hjelper er å legge asfalt/skifer/stein. Tro meg, vi har prøvd ALT😩 Vi har også grus rundt murene og har det samme problemet. Jeg legger klatter med wasabi på tube på de verste plassene, og da holder de seg unna en liten stund (til det har regnet). Virker ikke nå som det er snø selvfølgelig. Appelsinskall, pepper, kaffegrut, katt vekk osv er bare tull, virker ikke på de kattekreka her i hvert fall. Anonymkode: 9c993...3de 1 1
Gjest Cisne Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 Sitron, eddik, pepper, salmiakk. Holder kattene unna.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Den eneste varige løsningen som hjelper er å legge asfalt/skifer/stein. Tro meg, vi har prøvd ALT😩 Vi har også grus rundt murene og har det samme problemet. Jeg legger klatter med wasabi på tube på de verste plassene, og da holder de seg unna en liten stund (til det har regnet). Virker ikke nå som det er snø selvfølgelig. Appelsinskall, pepper, kaffegrut, katt vekk osv er bare tull, virker ikke på de kattekreka her i hvert fall. Anonymkode: 9c993...3de Åå neeei 😔 Har mine tvil om det hjelper også, for de gjør fra seg midt på gårdsplassen her ute oppå isen. Selv om naboen har grus de kan grave i. Jeg er gravid også, og kan ikke fjerne den kattemøkka selv. Æsj! Er så forferdelig lei av dem.. Får vurdere om vi skal koste på asfalt eller hva vi skal gjøre. Er jo helt håpløst! Anonymkode: 34b34...7e9 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Løk kan du legge ut, men kutt den opp først. Anonymkode: 401cf...c9b Løk er veldig giftig for både hund og katt. Anonymkode: 86f0b...e73
Lykkefrø Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 (endret) Det høres slitsomt ut 😔 Vi slet med det samme der vi bodde før, og ble rådet til å legge stein og asfalt. Vi tok oss ikke bryet med å gjøre det, for vi skulle flytte snart uansett men det kan jo være verdt et forsøk. 🙂 Endret 5. februar 2022 av Lykkefrø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå