AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Er så ubesluttsom, men hater å se meg i speilet nå. Ser bare oransj fælt hår og etter 1 uke nå har jeg så lyst til å bare farge det mørkt igjen her hjemme. Smøre seg med tålmodighet eller farge det mørkt? Anonymkode: 5b97d...4ba
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Nei, la håret hvile og dra til en frisør for å farge det mørkt igjen og kjøp deg en god hårkur. Nøttebrunt hår er jo nydelig da, hvorfor farge det? Anonymkode: b0725...409
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Du kan bleke det sakte ned hjemme med striper litt og litt over flere uker eller du kan dra til frisør. Jeg har gjort begge deler. Anonymkode: dd506...c9f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Hvis håret ditt er for varmt kan du jo prøve å tone det? De har toninger på Lyko (med bilder i mange av anmeldelsene, utrolig nyttig!). Om du ikke vil slite på håret anbefaler jeg en fargebombe, feks Revlon Nutri Color Creme. Jeg var misfornøyd med de varme tonene i håret mitt og brukte den i fargen 812, påførte på vått hår og lot det være i 50 min, nå er håret mitt en kald mellomblond. Hvis du ikke liker det er det selvfølgelig bare til å farge det mørkt igjen, men om du gjør det selv må du huske på å «fylle» håret med varme pigmenter dersom du er veldig lys. For å unngå grønnskjær! Trenger ikke knallrødt (som jeg ser mange på YouTube gjør), skal du bli brun holder det med en nivå 7 med varme toner, og så brun farge oppå der igjen. Anonymkode: a4c25...727 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå