Gå til innhold

Bleket håret fra nøttebrunt til blondt - angrer og vurderer å farge det mørkt igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så ubesluttsom, men hater å se meg i speilet nå. Ser  bare oransj fælt hår og etter 1 uke nå har jeg så lyst til å bare farge det mørkt igjen her hjemme. Smøre seg med tålmodighet eller farge det mørkt? 

Anonymkode: 5b97d...4ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, la håret hvile og dra til en frisør for å farge det mørkt igjen og kjøp deg en god hårkur. :) Nøttebrunt hår er jo nydelig da, hvorfor farge det? 

Anonymkode: b0725...409

Skrevet

Du kan bleke det sakte ned hjemme med striper litt og litt over flere uker eller du kan dra til frisør.  Jeg har gjort begge deler. 

Anonymkode: dd506...c9f

Skrevet

Hvis håret ditt er for varmt kan du jo prøve å tone det? De har toninger på Lyko (med bilder i mange av anmeldelsene, utrolig nyttig!). Om du ikke vil slite på håret anbefaler jeg en fargebombe, feks Revlon Nutri Color Creme. Jeg var misfornøyd med de varme tonene i håret mitt og brukte den i fargen 812, påførte på vått hår og lot det være i 50 min, nå er håret mitt en kald mellomblond. :) 

Hvis du ikke liker det er det selvfølgelig bare til å farge det mørkt igjen, men om du gjør det selv må du huske på å «fylle» håret med varme pigmenter dersom du er veldig lys. For å unngå grønnskjær! Trenger ikke knallrødt (som jeg ser mange på YouTube gjør), skal du bli brun holder det med en nivå 7 med varme toner, og så brun farge oppå der igjen. 

Anonymkode: a4c25...727

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...