Gå til innhold

Han tok vekk blokkeringen på meg, på facebook, og enda har han ikke skrevet til meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er veldig plagsomt. Etter jeg la merke til dette så hører jeg noen gå etter meg ute (dette er nok innbilling), men stadig så føles det ut som at noen går bak meg. Jeg tror han følger med på meg på facebook. Hva ville dere ha tenkt, om dere var han og jeg plutselig blokket tilbake???

Anonymkode: 24954...a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dere blokket en person tilbake om dere merket at han tok vekk blokkeringen på dere?

Skrevet

Jeg ville tenkt at du var paranoid og trenger raskt hjelp 💚

• Liker 5
Skrevet

Var dere kjærester?

Hvorfor blokket han deg?

Anonymkode: 2e0ae...87f

Skrevet

Kommer helt an på situasjonen. Du forteller lite, men jeg leser mellom linjene at denne mannen stresser deg og det har vært en god grunn til at der var ‘blokkering’ mellom dere. Så sikkert like greit å bare blokkere ham om du ikke ønsker å ah Moe med ham å gjøre.

Anonymkode: b80d2...ef7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var dere kjærester?

Hvorfor blokket han deg?

Vi var bare venner. Vi snakket helt vanlig, plutselig blokket han meg. Ts

Skrevet

Forresten. Hvorfor mener du han bør skrive til deg, bare fordi han fjernet blokkeringen?! Tror ikke det nødvendigvis er verken normen eller vanlig å gjøre..

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han blokket deg ved en feiltagelse?

Hvor ofte hadde dere kontakt?

Hvordan var han mot deg?

Skrevet

Kommer helt an på situasjonen. Du forteller lite, men jeg leser mellom linjene at denne mannen stresser deg og det har vært en god grunn til at der var ‘blokkering’ mellom dere. Så sikkert like greit å bare blokkere ham om du ikke ønsker å ah Moe med ham å gjøre.

Jeg vet ikke hvorfor han blokket meg. Vi hadde en helt vanlig samtale, plutselig var jeg blokkert. Og det gikk 2 år, og nå er blokken borte. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må jo ha sagt eller gjort noe som såret ham.. Nå når du ikke er blokkert, har du i det minste mulighet til å spørre ham rett ut hvorfor han blokkerte deg. Om du sa eller gjorde noe galt sist dere pratet.

Har ei venninne som har Asberger. Hun roter seg oppi sånne situasjoner stadig vekk. Folk begynner plutselig hate henne og blokkere henne og hun aner ikke hva galt hun har sagt. En del av diagnosen. Kjenner du deg igjen?

Skrevet

Hvordan var han mot deg?

Det er ikke så lett å blokkere noen av en feiltagelse. Ikke bare å være borti en knapp lizm..

Skrevet

Hvordan var han mot deg?

Vi snakket omtrent sammen hver dag, kunne gå noen dager i mellom men det var ikke ofte. Det siste han sa til meg var at han var glad i meg. Han var god og snill mot meg. Jeg kunne snakke med han om alt. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor han blokket meg. Vi hadde en helt vanlig samtale, plutselig var jeg blokkert. Og det gikk 2 år, og nå er blokken borte. Ts

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi snakket omtrent sammen hver dag, kunne gå noen dager i mellom men det var ikke ofte. Det siste han sa til meg var at han var glad i meg. Han var god og snill mot meg. Jeg kunne snakke med han om alt. Ts

Kan du skrive til han og spørre om hvorfor han blokket deg den gangen for 2 år siden?

Skrevet

Hvorfor bryr du deg? Blokker han videre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alt bare skurrer her med denne historien..

Du får nesten bare spørre ham hvorfor han blokkerte deg. Ingen her inne kan svare på hva han tenker ihvertfall..

Skrevet

Han blokkerte deg nok fordi han hadde følelser for deg som du ikke gjengjeldte, eller han trodde du ikke gjengjeldte. Utover det gir det ikke mening å sende melding til noen man har fjernet blokkering på, det er bare kleint.

Anonymkode: 98bad...d05

• Liker 1
Skrevet

Takk for meninger og svar :) Ts

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...