Gå til innhold

Hva tenker dere om ettervekst som dette? Stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er utrolig lei av ettervekst. 😅 Samtidig så kan jeg ikke drive på og bleke det platina blondt hele tiden da det sliter veldig på håret.🤪🤪 

Hva synes dere om ettervekst som dette?🤔

DSC00009876545678987777777.png

Anonymkode: 85637...c48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri lagt merke til det.

Anonymkode: 7a367...8e4

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hadde aldri lagt merke til det.

Anonymkode: 7a367...8e4

Så bra 😍 Jeg legger hvertfall merke til det. Er vel slik med oss fleste, at vi legger mest merke til det selv?🤔😅 Ts

Skrevet

Som mann må jeg bare få komplimentere deg, fantastisk kul stil 😉 Du er en dame som kan kle deg, og det setter vi pris på. 

Anonymkode: 5fb79...804

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som mann må jeg bare få komplimentere deg, fantastisk kul stil 😉 Du er en dame som kan kle deg, og det setter vi pris på. 

Tror ikke ts er personen på bildet. Cartier-armbånd er det ikke hvermannsen som har…

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Takk for fine ord 😍 Ts

Skrevet
Cisne skrev (18 minutter siden):

Tror ikke ts er personen på bildet. Cartier-armbånd er det ikke hvermannsen som har…

Det er meg på bilde jo 😅 Armbåndet er kjøpt i Dubai 🥰 Ts

• Liker 2
Skrevet

Veit ikke hvordan det ser ut når du har håret ned, men det ser bra ut sånn det er på bildet i hvert fall. 

Anonymkode: 29db5...022

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er meg på bilde jo 😅 Armbåndet er kjøpt i Dubai 🥰 Ts

70 000kr-armbånd….

Skrevet

Det er ikke akkurat fint men det er jo såpass vanlig at de færreste grøsser av det heller. 

Anonymkode: b8351...63b

• Liker 2
Skrevet

Jeg legger ikke merke til sånt, bortsett fra de polske eller russiske damene som hjemmebleiker håret helt gult og har nesten brunsvart ettervekst. Gikk forbi en sånn dame i dag. DA la jeg merke til etterveksten, fordi det gule håret var så amatørmessig bleket.

Anonymkode: 9621b...da2

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

🙈😷

Anonymkode: 210d6...48e

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at du ikke lurer på hva vi synes om etterveksten din, men du vil ha komplimenter for hvor fin du er, kul klesstil..bla, bla.. du kunne bare satt i bilde av ansiktet feks.. 😉

• Liker 2
Skrevet

Fint!

Anonymkode: 6734e...acb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at du ikke lurer på hva vi synes om etterveksten din, men du vil ha komplimenter for hvor fin du er, kul klesstil..bla, bla.. du kunne bare satt i bilde av ansiktet feks.. 😉

Herregud, hva er vitsen med å kommentere noe sånt egentlig? Er så unødvendig, og hva så om hun kanskje trengte komplimenter en dritt dag? Tar du skade av det? Uansett om det var grunnen eller ikke, kunne du bare svart på spm😊

Synes det ser ganske greit ut også er du jo ikke alt for mørk i etterveksten heller.

Anonymkode: 24866...086

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest AprilRyan
Skrevet

Etterveksten ser naturlig så jeg hadde ikke reagert, men hater ettervekst på meg selv så tipper at det er sånt man ofte legger mest merke til selv. Nå mener jeg selvfølgelig ikke i ekstreme tilfeller der det er stor kontrast mellom farget/bleket hår og ettervekst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2/5/2022 den 2.09):

Jeg er utrolig lei av ettervekst. 😅 Samtidig så kan jeg ikke drive på og bleke det platina blondt hele tiden da det sliter veldig på håret.🤪🤪 

Hva synes dere om ettervekst som dette?🤔

DSC00009876545678987777777.png

Fint☺

Skrevet

Neglene er så grusomme at jeg ville ikke lagt merke til håret.

Anonymkode: 6733a...31b

• Liker 5
Skrevet

Helt greit. Det går an når man er ung - verre når man blir grå. 

Skrevet

Jeg synes det er finest faktisk enn at det går helt inntil roten.

Liker mørkere røtter enn resten generelt da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...