Gå til innhold

Finnes det en side der man kan lese anmeldelser av barnehager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja slik som overskriften sier. Lille skal begynne i barnehage men jeg finner ingen anmeldelser av de aktuelle, finnes det en oversikt et sted?

Det er 3 stk jeg vurderer, men jeg har hørt positive og negative ting om alle 3, så det hjalp egentlig ikke så mye og skulle gjerne lest flere anmeldelser av de forskjellige :)

Anonymkode: 92ec9...bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vg hadde en søkefunksjon der man kunne lese anmeldelser fra folk. Men var jo ikke alle bhg som det var kommentert på, pluss at dette er over ti år siden. 

For oppdatert info må du lese brukerundersøkelsen/foreldreundersøkelsen til den enkelte bhg. De var åpne for alle å lese tidligere. Rekner med at de fortsatt er det. Men sjekk svarprosenten, er absolutt ikke alltid representativ disse undersøkelsene med lav svarprosent. Er ofte de misfornøyde som svarer på slike undersøkelser. Men de gir jo en viss indikasjon. 

Anonymkode: fe112...d26

Skrevet

Mitt tips er å dra på besøk til de barnehagene du vurderer. Kjemi mellom deg og de ansatte er kjempeviktig, og det kan man ikke lese seg til. Det skal ikke mer enn en ansatt til for å ødelegge hele inntrykket av en bhg. 
Kommer du på besøk så får du også eg inntrykk av hvordan hverdagen i barnehagen er og hvordan de voksne er mot barna😊

Anonymkode: 1a251...1a6

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber i barnehage og sjekket de barnehagene jeg kjenner til. Foreldreundersøkelse gir et visst inntrykk men jeg ville forhørt meg med venner som har barnehage i området og prøvd å få komme på besøk i de aktuelle.

Anonymkode: f68f7...8c9

Skrevet

Er foreldreundersøkelsene offentlige?

Anonymkode: b6c88...b13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...