Gå til innhold

Hvilken hudbehandling til voksen dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 50 årene. Føler meg sliten i ansikt, har litt rynker og lite fresh. Hvilken behandling kan dere anbefale? Noe som faktisk har effekt og ikke bare massasje. Samtidig er jeg redd for at behandlinger skal ødelegge huden min. Vil at det skal være så trygt som mulig. 

Laser? Syre? Eller noe annet? 

Anonymkode: 58592...26f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er i 50 årene. Føler meg sliten i ansikt, har litt rynker og lite fresh. Hvilken behandling kan dere anbefale? Noe som faktisk har effekt og ikke bare massasje. Samtidig er jeg redd for at behandlinger skal ødelegge huden min. Vil at det skal være så trygt som mulig. 

Laser? Syre? Eller noe annet? 

Dytter 😄 

Skrevet

Du kan jo begynne med en syrebehandling én gang i uken og bygge opp til to. Lav dose retinol også. Retinol og syre må ikke brukes på samme dag, og du bør bruke solkrem hver dag. Retinol tar litt tid før man det effekt av, så smør deg med tolmodighet. Bruk også fuktighetskrem og rens 1-2 ganger om dagen. 

Anonymkode: 6e341...f05

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan jo begynne med en syrebehandling én gang i uken og bygge opp til to. Lav dose retinol også. Retinol og syre må ikke brukes på samme dag, og du bør bruke solkrem hver dag. Retinol tar litt tid før man det effekt av, så smør deg med tolmodighet. Bruk også fuktighetskrem og rens 1-2 ganger om dagen. 

Bør jeg få retinol på resept? Jeg er litt redd det kan irritere huden min men verdt å prøve, kanskje?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bør jeg få retinol på resept? Jeg er litt redd det kan irritere huden min men verdt å prøve, kanskje?

Du trenger ikke retinol på resept :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...