AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Jeg er i 50 årene. Føler meg sliten i ansikt, har litt rynker og lite fresh. Hvilken behandling kan dere anbefale? Noe som faktisk har effekt og ikke bare massasje. Samtidig er jeg redd for at behandlinger skal ødelegge huden min. Vil at det skal være så trygt som mulig. Laser? Syre? Eller noe annet? Anonymkode: 58592...26f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er i 50 årene. Føler meg sliten i ansikt, har litt rynker og lite fresh. Hvilken behandling kan dere anbefale? Noe som faktisk har effekt og ikke bare massasje. Samtidig er jeg redd for at behandlinger skal ødelegge huden min. Vil at det skal være så trygt som mulig. Laser? Syre? Eller noe annet? Anonymkode: 58592...26f Dytter 😄 Anonymkode: 58592...26f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Du kan jo begynne med en syrebehandling én gang i uken og bygge opp til to. Lav dose retinol også. Retinol og syre må ikke brukes på samme dag, og du bør bruke solkrem hver dag. Retinol tar litt tid før man det effekt av, så smør deg med tolmodighet. Bruk også fuktighetskrem og rens 1-2 ganger om dagen. Anonymkode: 6e341...f05 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 22 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan jo begynne med en syrebehandling én gang i uken og bygge opp til to. Lav dose retinol også. Retinol og syre må ikke brukes på samme dag, og du bør bruke solkrem hver dag. Retinol tar litt tid før man det effekt av, så smør deg med tolmodighet. Bruk også fuktighetskrem og rens 1-2 ganger om dagen. Anonymkode: 6e341...f05 Bør jeg få retinol på resept? Jeg er litt redd det kan irritere huden min men verdt å prøve, kanskje? Anonymkode: 58592...26f
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Bør jeg få retinol på resept? Jeg er litt redd det kan irritere huden min men verdt å prøve, kanskje? Anonymkode: 58592...26f Du trenger ikke retinol på resept Anonymkode: 6e341...f05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå