AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Eller gjør du og mannen det? Anonymkode: 573b0...7c3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Uff... Hadde tenkt at de var ett av disse tragiske parene som ikke evner å holde liv i eget forhold, og som nå stikker hodene sammen for å finne en eller annen de skal la dette gå ut over. Sånne creepy par som kaster lange blikk og sjekker opp folk på treningssenter eller resturant mm. Ville aldri gjort det selv, nei. Anonymkode: 7126b...6d4 3
nyjenta Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Har aldri tenkt over det, ser ikke på andre par. husker ikke hva jeg og mannen min gjør, altså misforstå meg rett, jeg har både sittet overfor han og ved siden av han. Husker ikke hva vi gjorde sist. 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Vi sitter alltid ovenfor hverandre så fremt det ikke er mye bedre sitteplasser på den ene sida. Feks der det er en deilig sofa på ene sida og trestol på dne andre, da sitter vi ofte ved siden av hverandre. Anonymkode: 43caa...613 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 .....at begge ville sitte i sofaen. Anonymkode: c9622...f6d 18
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Jeg hadde ikke tenkt noe. Det kan være mye mer intimt å sitte ved siden av hverandre enn overfor. Det spørs egentlig på hvordan paret kommuniserer med hverandre.... Men jeg tenker ikke over det uansett. Anonymkode: de80f...2c1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Tenker at de har sett nok på hverandre, og heller har lyst til å se på andre folk eller utsikten forøvrig. Kanskje de sitter der og diskuterer de nyforelskede som sitter ovenfor hverandre. Anonymkode: f3743...167
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 ser rart ut, er kun greit om det er ett annet par på andre siden Anonymkode: 98e66...71d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 Vi gjør begge deler, men sitter oftes mot hverandre på restaurant, men ved siden av hverandre på kafe:P Vi sitter ikke å dømmer andre par eller noe, vi bare har fysisk berøring som kjærlighetsspråk så vi vil være nær hverandre hele tiden:) Anonymkode: 0e3c1...284 3
Mooza Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 De gjør det stort sett alltid i Belgia og Frankrike. Par setter seg på samme side. Jeg synes det var rart først, men nå synes jeg det er litt koselig. De kan lettere ta på hverandre og være litt romantiske. 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 Tenker ingenting om det... Anonymkode: f2e4e...229 2
Taluno Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 Jeg er mer interessert i mitt eget selskap og min egen mat, så jeg legger ikke merke til hvordan andre er plassert rundt bordet. Hadde jeg lagt merke til det, så ville jeg nok ha glemt det noen sekunder senere. Jeg synes det er mye koseligere å fokusere på den/de jeg er ute å spiser med, enn å fokusere på fremmede... 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #14 Skrevet 4. februar 2022 Begge set up har sine fordeler. Har ikke vurdert andre par på dette. Unge og forelskede er muligens mer tilbøyelige til å sitte ved siden av. Godt voksne tar gjerne klassikeren - overfor hverandre Anonymkode: 9eaa3...84a
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #15 Skrevet 5. februar 2022 Jeg gjør det ofte med mannen min. Fordi jeg liker å være nær han og ta på han… og det er lettere å høre hva han sier. Ds kan vi hviske sexy ting til hverandre uten å måtte rope over bordet. Anonymkode: 946b7...135 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #16 Skrevet 5. februar 2022 Mooza skrev (10 timer siden): De kan lettere ta på hverandre og være litt romantiske. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ds kan vi hviske sexy ting til hverandre uten å måtte rope over bordet. Men altså, dette er på resturant. Altså ute blant folk. Hva med å oppføre seg sivilisert? Anonymkode: 7126b...6d4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #17 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men altså, dette er på resturant. Altså ute blant folk. Hva med å oppføre seg sivilisert? Anonymkode: 7126b...6d4 Det er så jævlig kjedelig. Anonymkode: 946b7...135 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #18 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er så jævlig kjedelig. Anonymkode: 946b7...135 For all del. Det er jo dere selv dette går ut over til syvende og sist. Anonymkode: 7126b...6d4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #19 Skrevet 5. februar 2022 Gjør aldri det på restaurant, verken med venner eller kjærester. Der er man så henvendt en vei når man sitter på en stol med maten foran seg, så man er jo nesten litt snudd bort fra den man er med. På en kafe eller et utested med en stor sofa hvor man kan sitte vendt mot den andre så sitter jeg gjerne i samme sofa, da vil jeg ikke ha et bord mellom oss. Anonymkode: c7acc...ffd
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #20 Skrevet 5. februar 2022 Jeg og mannen gjør det. Vi gjør det for det er mest praktisk når man smaker på hverandres mat, pluss at jeg får to fluer i en smekk. Koseligst å sitte med mannen, samtidig som jeg koser meg med maten. Vært sammen i 13år og får ikke nok av han enda☺️ Vi ser ikke på hva andre driver med på restaurant, vi har nok med oss selv. Anonymkode: eef2a...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå