Jytte Skrevet 14. april 2022 #41 Del Skrevet 14. april 2022 Burde skrevet som ab nå, men greit. Jeg kan spå, men bruker ikke tarot mer. Og det er sjelden jeg spår. Kan spå i kaffegrut, og "lese i bilder", men ikke noe jeg driver aktivt med og har aldri tatt betalt. Det er heller ikke noe jeg snakker så høyt om. Senest i går leste jeg i kaffegrut, og de andre som prøvde seg svarte det samme og "logiske", men jeg så noe helt annet, og det stemte. Den det gjaldt var ingen jeg kjente fra før. Gikk ikke så dypt inn i det siden jeg egentlig ikke driver med å spå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #42 Del Skrevet 14. april 2022 Jytte skrev (4 minutter siden): Burde skrevet som ab nå, men greit. Jeg kan spå, men bruker ikke tarot mer. Og det er sjelden jeg spår. Kan spå i kaffegrut, og "lese i bilder", men ikke noe jeg driver aktivt med og har aldri tatt betalt. Det er heller ikke noe jeg snakker så høyt om. Senest i går leste jeg i kaffegrut, og de andre som prøvde seg svarte det samme og "logiske", men jeg så noe helt annet, og det stemte. Den det gjaldt var ingen jeg kjente fra før. Gikk ikke så dypt inn i det siden jeg egentlig ikke driver med å spå. Hei. kan du spå meg? Kommer jeg til å komme meg ut av det jeg er i nå? Anonymkode: f54a2...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 14. april 2022 #43 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei. kan du spå meg? Kommer jeg til å komme meg ut av det jeg er i nå? Anonymkode: f54a2...c0b Jeg sa jo at jeg ikke spår mer, og ikke har jeg tarotkort her nå. Pluss at det er natt og sengetid, det krever litt energi å spå også. Og jeg har egentlig slutta med det. Men håper du kommer det ut av det du er i nå hvis du ønsker det, det er mye opp til deg selv. Selvsagt kommer du ut av det, men ting kan ta tid. Hvis det ikke dreier seg om at du sitter i rullestol og er lam for resten av livet, noe jeg ikke håper. (Det jeg sa nå er ikke å spå, bare min mening) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #44 Del Skrevet 15. april 2022 Jytte skrev (6 timer siden): Jeg sa jo at jeg ikke spår mer, og ikke har jeg tarotkort her nå. Pluss at det er natt og sengetid, det krever litt energi å spå også. Og jeg har egentlig slutta med det. Men håper du kommer det ut av det du er i nå hvis du ønsker det, det er mye opp til deg selv. Selvsagt kommer du ut av det, men ting kan ta tid. Hvis det ikke dreier seg om at du sitter i rullestol og er lam for resten av livet, noe jeg ikke håper. (Det jeg sa nå er ikke å spå, bare min mening) Var litt trøtt og desperat. Beklager. Håper du får en nydelig dag Anonymkode: f54a2...c0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #45 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 13.54): Spør her så kan jeg spå. Pleier å ha rett Anonymkode: 7b191...b0e Kan du spå meg? i så fall… hvordan blir jobb og kjærlighet for meg i framtiden? Kvinne 46 Anonymkode: 66bd4...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #46 Del Skrevet 15. april 2022 (endret) Blir spåing på singletonforumet i kveld. Står mer i tråden jeg laget der i går. Endret 15. april 2022 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #47 Del Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (2 minutter siden): Blir spåing på singletonforumet i kveld. Står mer i tråden jeg laget der i går. Gleder meg! Anonymkode: 360ec...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #48 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gleder meg! Anonymkode: 360ec...3ec Blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #49 Del Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (Akkurat nå): Blir bra. Har spørsmålet mitt klart allerede, rene julekvelden 😅 Anonymkode: 360ec...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #50 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har spørsmålet mitt klart allerede, rene julekvelden 😅 Anonymkode: 360ec...3ec Oi, da må jeg huske å skjerpe stokken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #51 Del Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (1 minutt siden): Oi, da må jeg huske å skjerpe stokken min. Håper den også er med på morroa og vil samarbeide 😘 Anonymkode: 360ec...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #52 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper den også er med på morroa og vil samarbeide 😘 Anonymkode: 360ec...3ec Den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #53 Del Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (Akkurat nå): Den er. Åh glede seg, takk for at du vil gjøre det, action i påska for oss som sitter alene og koper 😊 Anonymkode: 360ec...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 15. april 2022 #54 Del Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (1 time siden): Blir spåing på singletonforumet i kveld. Står mer i tråden jeg laget der i går. Er det et underforum på kg? Eller hvor finner jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. april 2022 #55 Del Skrevet 15. april 2022 Jytte skrev (10 minutter siden): Er det et underforum på kg? Eller hvor finner jeg det? Det er singelforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 15. april 2022 #56 Del Skrevet 15. april 2022 O.G. skrev (3 minutter siden): Det er singelforumet. Takk. Da skal jeg ta en titt på tråden du la ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #57 Del Skrevet 16. april 2022 Jytte skrev (På 15.4.2022 den 1.43): Burde skrevet som ab nå, men greit. Jeg kan spå, men bruker ikke tarot mer. Og det er sjelden jeg spår. Kan spå i kaffegrut, og "lese i bilder", men ikke noe jeg driver aktivt med og har aldri tatt betalt. Det er heller ikke noe jeg snakker så høyt om. Senest i går leste jeg i kaffegrut, og de andre som prøvde seg svarte det samme og "logiske", men jeg så noe helt annet, og det stemte. Den det gjaldt var ingen jeg kjente fra før. Gikk ikke så dypt inn i det siden jeg egentlig ikke driver med å spå. Så spennende. Har hørt om andre som har spådd i kaffegrut, og at det har stemt. Anonymkode: 8106f...916 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå