AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Reiser til London med tenåringer. Hva bør vi se og gjøre? Og hvor bør vi spise? Anonymkode: afba8...4b0
tirben Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Spørs helt hva dere er interessert i, men hvis det er første gang i London, så synes de fleste det er gøy å se Big Ben og Buckingham Palace, og kanskje Trafalgar Square? Noen synes det er gøy å dra på fotballkamp, andre synes musicals er et must. De fleste ungdommer liker Harry Potter museet og å shoppe i Oxford Street. Noen elsker å ta en tur i London Eye. Personlig synes jeg det er hyggelig å gå i Covent Garden, både for å shoppe, spise eller se på underholdning der. Notting Hill og Portobello Road kan være morsomt for de unge. Hvis dere har god tid, kan det være fint å ta en tur til Windsor eller Oxford. Med spisesteder, så er det helt opp til hva dere liker. Det vrimler av gode spisesteder, men London er stort så finn heller spisesteder i nærheten av der dere er. Det er helt sikkert både indisk, kinesisk, italiensk, fish and chips, Kfc og lignende rett ved hotellet eller det dere er. Bruk google, så får dere gode tips.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 tirben skrev (15 minutter siden): Spørs helt hva dere er interessert i, men hvis det er første gang i London, så synes de fleste det er gøy å se Big Ben og Buckingham Palace, og kanskje Trafalgar Square? Noen synes det er gøy å dra på fotballkamp, andre synes musicals er et must. De fleste ungdommer liker Harry Potter museet og å shoppe i Oxford Street. Noen elsker å ta en tur i London Eye. Personlig synes jeg det er hyggelig å gå i Covent Garden, både for å shoppe, spise eller se på underholdning der. Notting Hill og Portobello Road kan være morsomt for de unge. Hvis dere har god tid, kan det være fint å ta en tur til Windsor eller Oxford. Med spisesteder, så er det helt opp til hva dere liker. Det vrimler av gode spisesteder, men London er stort så finn heller spisesteder i nærheten av der dere er. Det er helt sikkert både indisk, kinesisk, italiensk, fish and chips, Kfc og lignende rett ved hotellet eller det dere er. Bruk google, så får dere gode tips. + Madame Tussauds Anonymkode: f706a...441
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Camden Town og The London Dungeon. Anonymkode: 74409...aad
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Anbefaler også afternoon tea (iallefall om det er jenter) Her er noen eksempler: https://www.vogue.co.uk/gallery/best-afternoon-tea-london/amp Det er luksuriøst, godt og gøy (iallefall dersom man velger en av de utradisjonelle). Anonymkode: 7d96b...2bd
fru Alving Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anbefaler også afternoon tea (iallefall om det er jenter) Her er noen eksempler: https://www.vogue.co.uk/gallery/best-afternoon-tea-london/amp Det er luksuriøst, godt og gøy (iallefall dersom man velger en av de utradisjonelle). Anonymkode: 7d96b...2bd Er ikke gutta interessert i te og scones altså😂 Jeg anbefaler Tate Modern. Flott museum med moderne kunst, blant annet dette. Det er en fin museumsbutikk der dere kan kjøpe alt fra plakater til klær og smykker. Er også en cafe på toppen med fantastisk utsikt.
MiominMio Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 London for tenåringer er jo bare perfekt. Tok mine tenåringer med på Musical Camden, Ripley´s believe it or not, Madam Tussaud (personlig syntes jeg det ble litt kjedelig, men men alt for å blidgjøre tenåringene), Tower of London, Afternoon tea for jenter er jo utrolig gøy når man kombinerer det med shopping som man ofte gjør i London, London Eye er jo en vinner da, Om man liker skrekk så anbefaler jeg The London Bridge Experience. Ellers er jo Covent garden en veldig fin plass å oppleve også og China town
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 Jeg skal til London med mine barn i vinterferien. De er 9 og 11 år da, så ikke tenåringer, men våre planer er; Musical: The Lion King, afternoon tea på Rubens by the palace, et hotell rett ved Buckingham Palace. Sightseeingbuss, The BigBus, som man kan hoppe av og på hele dagen. Så har vi satt av tid til Chinatown, Hamleys - lekebutikk i 7 etasjer og M&Ms world. Anbefaler facebooksiden Visit London, som legger ut nydelige bilder og videosnutter daglig. Der kan man finne inspirasjon. Anonymkode: 303c0...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå