AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Jeg opplever litt problemer med retur til Shein butikken. Flere? En vare ble sendt meg i feil størrelse og det var feil i fra dem. Jeg ønsker å returnere den feilsendte varen men må finne en kode for retur for landet det gjelder, Norge. Men jeg fant ikke Norge oppført på noe retur, bare mange andre land. Merkelig at Norge ikke står oppført der? Ellers ble det noen meldingsutvekslinger med kundeservice på Shein, der de maste om å ta mål av varen, gang etter gang. Jeg svarte og sendte bilder, men jeg kom ikke noe videre med dette. Noen med erfaring? Anonymkode: 3f249...920
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Hørt fra flere at det er bare styr med a sende noe tilbake til Shein. Gi plagget til en som bruker den str. Og kjøp klær hos noen som betaler arbeiderene sine bedre du. Anonymkode: 93f64...12e
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #3 Skrevet 5. september 2024 Er det så mye problemer med shein? Hvorfor? Anonymkode: 871d5...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå