Gå til innhold

Hva kan man forvente av en ny kjæreste og bonuspappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er å forvente for mye? Merker i dag er jeg litt skuffet. Men kan være pga korona smitte og lite søvn. Men, er sammen med en fantastisk fin fyr på mange måter. Har ett barn på 8 år, fra tidligere forhold. Tøft brudd , jeg er alvorlig syk, og vi har hatt vår del av dritt. Men jeg og h*n klarer oss veldig fint. Men jeg var veldig ærlig med nåværende kjæreste når vi møtte ang situasjonen jeg var i, barnet er pri 1, livet med barn er mer uforutsigbart enn han er vant med osv. men han skulle være med oss. Han var klar i sin tale.

men siste tiden har han endret seg litt. Irritabel når barnet kommer inni sengen oM natten, oppfører seg litt som at barnet er i veien. 

i dag fikk begge vi korona. Ringte til han for å si det, barnet er kjempe dårlig. Hans reaksjon var: det passer dårlig for meg å få korona nå. Så eg kommer Ikke å hjelper. Er det krise får du ringe. 

dette såret meg så enormt. Men kan hende jeg er nærtagende. I mitt hode hjelper man hverandre. 

Anonymkode: 7ad1f...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er i isolasjon og har da ikke lov til å få folk på besøk! 😳

Hva gjelder en 8-åring så forstår jeg godt at kjæresten din kan synes det er ubehagelig at det kommer et så stort barn og vil opp i sengen på nettene. Man har jo intimgrenser selv også og han er kanskje ikke fortrolig med å ligge i boxer i en seng sammen med barnet ditt. 

Anonymkode: decb1...f1a

• Liker 38
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere er i isolasjon og har da ikke lov til å få folk på besøk! 😳

Hva gjelder en 8-åring så forstår jeg godt at kjæresten din kan synes det er ubehagelig at det kommer et så stort barn og vil opp i sengen på nettene. Man har jo intimgrenser selv også og han er kanskje ikke fortrolig med å ligge i boxer i en seng sammen med barnet ditt. 

Nå mener eg ikke besøk! Men hjelp å få handlet dersom man mangler noe osv… at man hvertfall tilbyr. 

• Liker 1
Skrevet

Nå mener eg ikke besøk! Men hjelp å få handlet dersom man mangler noe osv… at man hvertfall tilbyr. 

Har du ikke så dere klarer dere i 4 dager? 

Anonymkode: 73e78...e89

• Liker 2
Skrevet

Ja mat må dere jo få noen til å handle inn for dere. Der er det jo naturlig for dere å spørre ham. Vi hadde en nabo som handlet inn for oss og de satte posene utenfor ytterdøren vår med kvitteringen oppi, så vippset vi dem. Man får jo ikke corona av å hjelpe til med slikt.

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde heller ikke likt om det kom en åttåring som ikke var min i fellesseng om natten, forstår faktisk veldig godt at han er ukomfortabel med det. At han ikke vil bli smittet syns jeg også er en fair sak. Trenger du hjelp til å handle ber du spesifikt om det, og så kan han sette handleposene på utsiden. 

Anonymkode: 002fd...1af

• Liker 27
  • Nyttig 1
Skrevet

Men hva mener du med at han nå har begynt å oppføre seg litt som om barnet er i veien? 🤔

• Liker 3
Skrevet

Ja mat må dere jo få noen til å handle inn for dere. Der er det jo naturlig for dere å spørre ham. Vi hadde en nabo som handlet inn for oss og de satte posene utenfor ytterdøren vår med kvitteringen oppi, så vippset vi dem. Man får jo ikke corona av å hjelpe til med slikt.

Ja, var det jeg tenkte. Forventer ikke at noen skal komme å henge med oss. Men var ikke forbredt på at vi skulle bli syke over natten. Skulle ut i dag og handle for helgen. Ja vi dør ikke. Har noen knekkebrød osv. men er ting man trenger selvsagt. 

Skrevet

Men hva mener du med at han nå har begynt å oppføre seg litt som om barnet er i veien? 🤔

Når hun snakker til han sukker han alltid før han svarer. Himler med øynene når det er noe, hakker mye, gjør sånn, gjør slik osv..

Skrevet

Ja, var det jeg tenkte. Forventer ikke at noen skal komme å henge med oss. Men var ikke forbredt på at vi skulle bli syke over natten. Skulle ut i dag og handle for helgen. Ja vi dør ikke. Har noen knekkebrød osv. men er ting man trenger selvsagt. 

Det skjønner jeg godt. Vi var i isolasjon i 6 dager sammen med våre 3 barn (hadde corona for noen uker siden), og det var så fint når naboen handlet inn for oss. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde heller ikke likt om det kom en åttåring som ikke var min i fellesseng om natten, forstår faktisk veldig godt at han er ukomfortabel med det. At han ikke vil bli smittet syns jeg også er en fair sak. Trenger du hjelp til å handle ber du spesifikt om det, og så kan han sette handleposene på utsiden. 

Anonymkode: 002fd...1af

Men jeg sier ikke at jeg forventer besøk. Men når første reaksjonen er: ring om det er krise. Føler jeg ikke at jeg kan ringe og be han handle. Er det krise?

• Liker 1
Skrevet

Nei, dette er ikke kjærlighet. Du kan ikke la barnet ditt ha en sånn omsorgsperson.

Anonymkode: 18c58...f6b

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Dårlig erfaring med å være sammen med noen uten barn når man har barn selv. 

Gøy i starten men det er to forskjellige verdener, og blir bare slitsomt etterhvert. 

Etterhvert så kommer han sikkert bare når du har barnefri. 

Anonymkode: 6b41c...144

• Liker 2
Skrevet

Støtter kjæresten din. Jeg ville ikke delt seng med en 8 årig «stebarn», langt mindre risikert å bli smittet med covid.

Mat kan du bestille fra feks Oda, da kommer de helt hjem til deg og setter maten utenfor døra.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det skjønner jeg godt. Vi var i isolasjon i 6 dager sammen med våre 3 barn (hadde corona for noen uker siden), og det var så fint når naboen handlet inn for oss. 

Ikke sant. Nå ordnet det seg, spurte en nabo. Men er bare litt sårt når den som liksom er din nærmeste backer helt ut.

Skrevet

Når hun snakker til han sukker han alltid før han svarer. Himler med øynene når det er noe, hakker mye, gjør sånn, gjør slik osv..

Det er faktisk ganske urovekkende at denne kjæresten din rakker ned på barnet ditt 😳 Det hadde jeg overhodet ikke funnet meg i at han gjorde, dette kan være skadelig for selvfølelsen til barnet ditt. Hvor lenge har dere vært kjærester? Når skjedde denne endringen?

• Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dårlig erfaring med å være sammen med noen uten barn når man har barn selv. 

Gøy i starten men det er to forskjellige verdener, og blir bare slitsomt etterhvert. 

Etterhvert så kommer han sikkert bare når du har barnefri. 

Anonymkode: 6b41c...144

Tror du det? Føler det er blitt litt sånn… før kom han hele tiden. Nå er det skjeldnere og skjeldnere.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er faktisk ganske urovekkende at denne kjæresten din rakker ned på barnet ditt 😳 Det hadde jeg overhodet ikke funnet meg i at han gjorde, dette kan være skadelig for selvfølelsen til barnet ditt. Hvor lenge har dere vært kjærester? Når skjedde denne endringen?

Jeg vet. Tar det opp med han mye. 1 år, den skjedde vel etter ca 6 mnd. Gradvis. Han er mindre tilstede. Jobber mer. Vi skulle flytte sammen men han ombestemt seg. 

Skrevet
Blomsterpotta skrev (2 minutter siden):

Støtter kjæresten din. Jeg ville ikke delt seng med en 8 årig «stebarn», langt mindre risikert å bli smittet med covid.

Mat kan du bestille fra feks Oda, da kommer de helt hjem til deg og setter maten utenfor døra.

Som sagt: har aldri bedt han komme hit på besøk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...