AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Hvilke positive tilbakemeldinger har du fått? Anonymkode: acb65...ff6
Gjest loveli Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Tilbakemeldinger fra ukjente mener du? Vel, mange synes det er helt ok å spørre om jeg har silikon... Man får blikk. Man får kommentarer på at de ser deilige ut.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Det spørs hva jeg har på meg naturligvis. Men har jeg på leg noe utringet som fremhever brystene får jeg ofte kommentarer fra både kvinner og menn på hvor fine de er 😊 Anonymkode: 53843...ccc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Legge til hva da? Anonymkode: 735ce...752
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Kjenner jeg sliter litt med biologien når jeg treffer en kvinne med et.... formfylt frontparti! 😂 Det verste er at jeg egentlig ikke er spesielt opptatt av pupper (rumpe 🥰), men blikket mitt trekkes dit automatisk. Blir lissom en kamp mot biologien. Kunne for øvrig aldri falle meg inn å gi komplementer på puppene! Anonymkode: dbd12...a11
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Legger til? Du mener tips? Anonymkode: bd6c6...33e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Jeg vet om ei som står bak disken på et bakeriutsalg. Hun har STORE pupper. Tror dere hun ville tatt spøken og flørten om jeg spør henne om å få kjøpe to store brød. Anonymkode: b7d1a...f53
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet om ei som står bak disken på et bakeriutsalg. Hun har STORE pupper. Tror dere hun ville tatt spøken og flørten om jeg spør henne om å få kjøpe to store brød. Anonymkode: b7d1a...f53 Kun en måte å finne ut av det på Anonymkode: bd6c6...33e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet om ei som står bak disken på et bakeriutsalg. Hun har STORE pupper. Tror dere hun ville tatt spøken og flørten om jeg spør henne om å få kjøpe to store brød. Anonymkode: b7d1a...f53 Knis 🙈 så teit. 😅 Anonymkode: 60cc6...a40 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet om ei som står bak disken på et bakeriutsalg. Hun har STORE pupper. Tror dere hun ville tatt spøken og flørten om jeg spør henne om å få kjøpe to store brød. Anonymkode: b7d1a...f53 Tror ikke det. Selv har jeg bare fått servert slibrigheter når jeg har bedt om morgenbrød. Anonymkode: 45836...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vet om ei som står bak disken på et bakeriutsalg. Hun har STORE pupper. Tror dere hun ville tatt spøken og flørten om jeg spør henne om å få kjøpe to store brød. Anonymkode: b7d1a...f53 Hun forventer kanskje at du legger til noe. Anonymkode: bd6c6...33e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå