Nesly Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Corona har kommet i hus og både jeg og minste barnet vårt har fått denne kommentaren fra mannen min/faren. Vi har hatt feber og vært i dårlig form. Har dere det sånn i familien, er det greit å kommentere slik til hverandre?
Nesly Skrevet 4. februar 2022 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2022 Jeg er så skuffet og lei meg...😥 2
Humle Brumle Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Kommer an på kontekst. Klager man for mye til en person blir personen dritt lei. Hvis den kommentaren kom uten vidre er det slemt. 1
Gjest Warrior Skrevet 6. februar 2022 #6 Skrevet 6. februar 2022 Selvfølgelig er ikke det greit og man sier ikke sånt til egne barn! Når man er syk med feber og er i dårlig form er det LOV å synes synd på seg selv. Du får svare han at hvis han ikke godtar dette når dere er syke så får han gå et annet sted, og da må han jo ikke synes synd på seg selv hvis han blir syk, hvis det skal være sånn at man ikke kan synes synd på seg selv. Ikke bry deg om sånne kommentarer fra mannen din. Bare svar han tilbake. God bedring til deg og barnet❤️Håper dere er bedre nå.
Mezzosoprena Skrevet 6. februar 2022 #7 Skrevet 6. februar 2022 Spørs hvor mye dere har sutrer i forhold til hvordan formen er det. 1
Kaktusogsol Skrevet 6. februar 2022 #8 Skrevet 6. februar 2022 Hvorfor skal man synes synd på seg selv bare fordi man er syk??
abella Skrevet 6. februar 2022 #9 Skrevet 6. februar 2022 Hvis du klager mye kan jeg forstå at han blir lei. Men uansett hvor mye barnet klager bør man ikke si sånt til barnet. Hvis det er en engangshendelse hadde jeg ingorert det, kanskje han er sliten og lei selv. Hvis mannen mangler empati sånn til vanlig må du ta det opp med han. 1
Anbefalte innlegg