Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2002 #1 Del Skrevet 13. oktober 2002 Vi har tenkt å reise en ukes tid til new york. Det jeg lurer på er om hvor mye papirer som må ordnes og sånne ting? Noen som har erfaring med restplass.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gummis Skrevet 13. oktober 2002 #2 Del Skrevet 13. oktober 2002 Papirer? Det eneste dere trenger er biletter og pass - ogsaa er det jo kjekt med noe sted aa bo... Ellers null... (dvs hvis dere har europeisk pass - andre statsborgerskap kan trenge visa) Eller misforsto jeg deg helt? Vet at SAS har biletter til 3900 til New York naa forresten. Vet ikke mye om restplass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 14. oktober 2002 #3 Del Skrevet 14. oktober 2002 Heisann! Vi skal også til New York en tur i desember! Kjøpte billetter på Seat24, for ca 4000 kr med British Airways. Ellers ingenting man trenger tenke på, er vel litt lurt å planlegge litt hva man skal gjøre for å få utnyttet dagene Vi har ikke booket noe hotell enda, er litt usikker på dette, syns de vi har kikket på er veldig dyre....... Noen som har noen å anbefale? vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineA Skrevet 14. oktober 2002 #4 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei! Det er ingen spesielle papirer du trenger bortsett fra billetter. Jeg har selv reis til N.Y via Restplass.no og det var ingenting å utsette på det! Så jeg kan trygt anbefale restplass.no! :D Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå