AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Jeg tenker og gjøre noe nytt nedentil. Liker ikke kjempemasse hår, og har vært meget lite kreativ nedentil i «alle år». Har fra ungdomsårene «lært» at det skal være glatt, noe jeg nå ikke lengre ønsker. Tar gjerne i mot tips til hva som oppfattes attraktivt. Og ja, jeg forstår at det sikkert finnes hundre ulike svar 😄 Men jeg trenger seriøst inspirasjon! Anonymkode: ba8bf...d23
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Må nesten se åssen det ser ut der først.. Anonymkode: c76f4...2bb 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må nesten se åssen det ser ut der først.. Anonymkode: c76f4...2bb Som beskrevet i innlegget Anonymkode: ba8bf...d23
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Følger denne, har alltid vært glatt og synes det er vanskelig å lage frisyre! Anonymkode: c5afd...341
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Hva med midtskill? Anonymkode: 9a367...43b 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Slipp det ut. Ikke bry deg om frisyre, eller noe sånt. En ren naturlig busk er naturlig vakkert og seksuelt tiltrekkende. Diverse frisyrer blir litt try-hard for meg. Anonymkode: db6fc...ce5 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slipp det ut. Ikke bry deg om frisyre, eller noe sånt. En ren naturlig busk er naturlig vakkert og seksuelt tiltrekkende. Diverse frisyrer blir litt try-hard for meg. Anonymkode: db6fc...ce5 Men jeg synes det ser så voldsomt ut når jeg ser folk bare slipper alt ut. Er det fint å bare stusse litt da? Og i alle fall ta bikinilinjen? Anonymkode: ba8bf...d23
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg synes det ser så voldsomt ut når jeg ser folk bare slipper alt ut. Er det fint å bare stusse litt da? Og i alle fall ta bikinilinjen? Anonymkode: ba8bf...d23 Jo bikini linjen er greit det, men du trenger ikke ta noe mer. Og det er vel ikke bikinisesong enda? Stuss evt litt kortere over det hele om det er mer komfortabelt for deg. Uansett, tenk så praktisk å ikke måtte tenke på det i det hele tatt? Det er gleden med å slippe det løs. Null stress, bare større utskilling av deilige tiltrekkende feromoner. Naturlig er best! Anonymkode: db6fc...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men jeg synes det ser så voldsomt ut når jeg ser folk bare slipper alt ut. Er det fint å bare stusse litt da? Og i alle fall ta bikinilinjen? Anonymkode: ba8bf...d23 Bikinilinjen er greit å ta. Og så kommer det jo helt an på hvor mye hår du har da. Noen har digre busker (som oftest mørkhårede), mens andre har ganske sparsomt (som oftest blonde). Selv er jeg mørk, men har likevel ikke mye hår. Jeg fjerner det som er "utenfor" og stusser litt det som blir igjen. Har aldri fått noen klager 😉 Anonymkode: b9595...9e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo bikini linjen er greit det, men du trenger ikke ta noe mer. Og det er vel ikke bikinisesong enda? Stuss evt litt kortere over det hele om det er mer komfortabelt for deg. Uansett, tenk så praktisk å ikke måtte tenke på det i det hele tatt? Det er gleden med å slippe det løs. Null stress, bare større utskilling av deilige tiltrekkende feromoner. Naturlig er best! Anonymkode: db6fc...ce5 Ikke bikinisesong enda nei. Men jeg liker veldig godt å pynte meg med fint undertøy for mannen min, og vil i hvertfall at det skal se ryddig ut 😊 Men ja, klippe kortere høres bedre ut. Blir jo en stor overgang, og uvant for meg og prøve å ha det sånn 🙂 Anonymkode: ba8bf...d23
Lykkehjerte Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 Mitt eneste råd var å ta vekk alt! Men så leste jeg at du ikke ønsker nettopp det. Du får sikkert råd som du kan benytte deg av fra andre her. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 Menn er ulike, det er klart. For min del har aldri litt kjønnshår utenfor trusekanten vært noe annet enn opphissende. Om du gjør deg så flid at du faktisk kler deg opp i fint undertøy, så ville i hvert fall denne mannen brydd seg katten om kjønnshårer! Anonymkode: db6fc...ce5 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 Lykkehjerte skrev (3 minutter siden): Mitt eneste råd var å ta vekk alt! Men så leste jeg at du ikke ønsker nettopp det. Du får sikkert råd som du kan benytte deg av fra andre her. Det er det jeg alltid har gjort. Fikk lyst til å prøve noe annet ☺️ Anonymkode: ba8bf...d23 2
Gjest Paramount Skrevet 4. februar 2022 #14 Skrevet 4. februar 2022 Jeg foretrekker helt klart glatt, men mange kler hårvekst. Ønsker du å ha noe hår vil jeg foreslå helt kort, 3-5 mm en hel trekant. Det er enkelt å holde ved like. Ikke flystripe eller noe vanskeligere enn en markert trekant. Det er fint forfra og fra siden, vulva blir markert og sexy, og sprekken blir også synlig. Ingen kan klage på noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #15 Skrevet 4. februar 2022 Paramount skrev (1 minutt siden): Jeg foretrekker helt klart glatt, men mange kler hårvekst. Ønsker du å ha noe hår vil jeg foreslå helt kort, 3-5 mm en hel trekant. Det er enkelt å holde ved like. Ikke flystripe eller noe vanskeligere enn en markert trekant. Det er fint forfra og fra siden, vulva blir markert og sexy, og sprekken blir også synlig. Ingen kan klage på noe slikt. Godt tips! Takk! ☺️ Anonymkode: ba8bf...d23
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #16 Skrevet 4. februar 2022 Sluttet å glattbarbere meg ifjor vår (etter å ha vært glatt siden tidlig ungdomsskolen, så ~ 10 år) og synes også det kan bli litt mye om det vokser fritt (går fint fram til rundt uke 3, så blir det litt voldsomt) - jeg barberer vekk utenfor bikinilinja annenhver uke, og så bruker jeg saks og kam på resten i ny og ne 😆 Vurderer å gå til innkjøp av skjeggtrimmer da, tror det blir å ta kortere tid + få litt jevnere resultat haha Anonymkode: 1f6f0...f38 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #17 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sluttet å glattbarbere meg ifjor vår (etter å ha vært glatt siden tidlig ungdomsskolen, så ~ 10 år) og synes også det kan bli litt mye om det vokser fritt (går fint fram til rundt uke 3, så blir det litt voldsomt) - jeg barberer vekk utenfor bikinilinja annenhver uke, og så bruker jeg saks og kam på resten i ny og ne 😆 Vurderer å gå til innkjøp av skjeggtrimmer da, tror det blir å ta kortere tid + få litt jevnere resultat haha Anonymkode: 1f6f0...f38 😄😄 Låne mannen sin skjeggtrimmer 🙊😂 Men bra tips, takk! ☺️ Anonymkode: ba8bf...d23 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #18 Skrevet 4. februar 2022 Anbefaler ikke skjeggtrimmer. Brukte det før og ble mye kutt . Kjøp en intimtrimmer for kvinner. Da kan du velge hvor mange mm du vil ha og du kommer bedre til. Stemmer for trimmet, triangel. Naturlig men velstelt. Anonymkode: ede5e...bc2 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #19 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Anbefaler ikke skjeggtrimmer. Brukte det før og ble mye kutt . Kjøp en intimtrimmer for kvinner. Da kan du velge hvor mange mm du vil ha og du kommer bedre til. Stemmer for trimmet, triangel. Naturlig men velstelt. Anonymkode: ede5e...bc2 Skjønner at jeg ikke har fulgt med på denne fronten, for det har jeg ikke tenkt på engang! Takk! ☺️ Anonymkode: ba8bf...d23
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #20 Skrevet 4. februar 2022 Min mann liker variasjon. Jeg har alltid stusset og ofte vært glattbarbert. I går da vi hadde sex, så kom jeg på at det var lenge siden jeg hadde shavet. Svaret hans er alltid at han liker variasjon 😁 Samme sier han visst jeg dusjet i dag morges og visst vi skal ha sex nå, så kan jeg føle meg litt skitten. Liker deg litt skitten eg sier han da. Han får meg alltid til å føle meg bra. Og når jeg føler meg bra, så blir oftest sexen bra og. Han har enda ikke klaget Anonymkode: 73d6d...e96 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå