AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Nattesvette 24/7, vonde pupper, irriterende søsken (mor med ekstremt dårlig samvittighet der ja) mange!! Og kløende hemoroider, forstoppelse, utrolig klam i vagina. Folk som maser om å komme på besøk etter 1 dag hjemme(!) folk som ringer.... Folk som forventer full oppdatering på fødsel o.l Måtte. Bare. Ut Anonymkode: f8921...76d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Enig… Alle som tror de har rett på å treffe babyen når de vil rett etter fødsel bare fordi de kjenner deg og blir fornærmet om du sier nei. Anonymkode: 2eb47...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Som ufrivillig barnløs så håper jeg å oppleve dette. Men jeg skjønner at det er tungt når det står på. Kan du ikke bare be mannen sende melding til alle som maser og be om litt ro? Anonymkode: e1d00...023 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som ufrivillig barnløs så håper jeg å oppleve dette. Men jeg skjønner at det er tungt når det står på. Kan du ikke bare be mannen sende melding til alle som maser og be om litt ro? Anonymkode: e1d00...023 Nå ble jeg gravid denne gangen med hjelp selv. Jeg håper du får oppleve dette, og klage over det også:-) Ts Anonymkode: f8921...76d 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig… Alle som tror de har rett på å treffe babyen når de vil rett etter fødsel bare fordi de kjenner deg og blir fornærmet om du sier nei. Anonymkode: 2eb47...c3e Også under en pandemi... Anonymkode: f8921...76d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Jeg synes det verste var mannen som plutselig angret på hele barnet 🙈 Men høres helt vanvittig irriterende ut med folk som maser, herregud. At folk ikke skjønner bedre? Anonymkode: 0e8bb...c88
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Tenk at man faktisk kan irritere seg over at folk bryr seg, at folk ønsker å høre om fødselen gikk fint, og at folk ønsker å se babyen. Anonymkode: b63e4...042 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 Ensomheten, at alle tror du er så opptatt med babyen at du ikke har tid eller ork til å snakke med noen, eller om hva som helst annet. Jeg var så lei av å sitte hjemme alene i flere uker etter fødsel, mens venner fant på hyggelige ting sammen og sa "nå har du jo fått barn, så da er du sikkert opptatt og vil uansett ikke være med." Jeg ønsket ingenting annet enn å tenke på noe annet enn babyen. Jeg hadde fødselsdepresjon, og følte meg sviktet av alle, trengte å komme meg ut og ikke minst så trengte jeg vennene mine. Anonymkode: aed5c...2ca 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Tenk at man faktisk kan irritere seg over at folk bryr seg, at folk ønsker å høre om fødselen gikk fint, og at folk ønsker å se babyen. Anonymkode: b63e4...042 Ehm... Men det er jo slett ikke sikkert at fødselen gikk fint...! Og det er det folk vil høre, at alt gikk bra og at det er bare å renne ned dørene for mor og barn er i super form. Ingen som vil høre om den traumatiske fødselen, om skadene man fikk. Anonymkode: 3a147...182
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 Fett hår og avhengigheten av bind på størrelse med en jif-mopp 🤢 forstoppelse fordi man ikke har klart å pine seg igjennom en bæsj på to uker👀 Anonymkode: 12e44...2af
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 Pupper som henger allerede, vondt i rygg,nakke, hofter etter å sitte å amme dagen lang og ikke ha anledning til å pleie stivheten, folk som ikke forstår hvor krevende det er å ta vare på en liten baby og tror at jeg kan bestemme når baby sover og spiser, folk som spør meg om tjenester istedenfor å tilby, som har på seg parfyme når de kommer hit, som kommer på besøk og har med deg kosemat som de vet at jeg ikke spiser, mas om amming, styr med delamming, at det er skittent og jeg ikke får vasket. Anonymkode: 02026...932
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tenk at man faktisk kan irritere seg over at folk bryr seg, at folk ønsker å høre om fødselen gikk fint, og at folk ønsker å se babyen. Anonymkode: b63e4...042 Det er ok ikke dette ts forteller om. Man kan fint sendte melding og spørre "Hei. Håper det går bra med dere. Gi en lyd nær du har mulighet" i stedet for telefoner/meldinger med "hørte dere kom hjem for 20t siden, vi tenkte å ta turen og besøke dere i dag". Og folk eier ikke skam når det kommer til fødsel. Er ikke alle som spør "gikk alt ok med fødsel?", hvor på kvinnen kan svare det hun ønsker, feks "alt gikk bra etter forholdene". Folk spør "hvordan gikk fødsel? Hvor lenge? Epidural? Badekar? Revnet du? Hvor mange sting? Hvor vondt? Blødde du mye? Hva med morkaken?". Anonymkode: 70ca4...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå