Gå til innhold

Skal slanke meg og bli fin, kanskje han får mer lyst på meg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal slanke meg! Trene så jeg blir sterk og sprek. Fikse håret, legge om klesstilen. Konsentrere meg om jobb og egne interesser. Kanskje mannen min synes jeg er attraktiv igjen da.

Noen som har gjort det? Hva skjedde, ble det en suksess? Eller var det ikke noe vits?

Tenker at i verste fall blir det ikke noe endring, men så blir en mer attraktiv på markedet i det minste...

Anonymkode: 5c9e6...fef

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til :ler:

Anonymkode: 688ac...c8c

Skrevet

Hva med å heller gjøre noe for deg selv?

Anonymkode: c6ef1...8f7

• Liker 4
Skrevet

Gjør det for deg selv. Synes det rart ikke alle tar vare på egen helse personlih, har alltid gjort det, vil alltid gjøre det :)

Anonymkode: e20bf...b56

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Skal slanke meg! Trene så jeg blir sterk og sprek. Fikse håret, legge om klesstilen. Konsentrere meg om jobb og egne interesser. Kanskje mannen min synes jeg er attraktiv igjen da.

Noen som har gjort det? Hva skjedde, ble det en suksess? Eller var det ikke noe vits?

Tenker at i verste fall blir det ikke noe endring, men så blir en mer attraktiv på markedet i det minste...

Du har absolutt ingen ting å tape på et slikt prosjekt. Noe du tydeligvis har forstått, ut fra siste setning 👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Lykke til :ler:

Anonymkode: 688ac...c8c

Takk. Hvorfor ler du? ;) Dårlige odds?

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hva med å heller gjøre noe for deg selv?

Anonymkode: c6ef1...8f7

Har sjeldent lykkes med noe jeg gjør for min egen del, dessverre.

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Gjør det for deg selv. Synes det rart ikke alle tar vare på egen helse personlih, har alltid gjort det, vil alltid gjøre det :)

Anonymkode: e20bf...b56

Ja, i utgangspunktet enig. Men stress, svangerskap og depresjon og så *vips* så sitter man der og mistrives i kroppen og partner mistrives med kroppen.

Paramount skrev (2 minutter siden):

Du har absolutt ingen ting å tape på et slikt prosjekt. Noe du tydeligvis har forstått, ut fra siste setning 👍

Det er sant. Jeg gjør det for han, men om det ikke lykkes så må jeg vel gå videre. Orker ikke å leve med en som ikke tenner på meg og synes jeg er fin :(

Skrevet

Jeg har tatt av meg 23 kg, dog skal det sier at jeg gjør det for meg selv. Min Partner har ikke vist ett dugg mere interesse for meg,mens andre mannfolk har derimot begynt å vise sin interesse🤭

Anonymkode: bb021...742

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nei, du er fortsatt deg. Han får ikke mer lyst på deg uansett. Utseende spiller liten rolle in the long run.

Anonymkode: 00df7...cec

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste som slanker seg for seg selv takler som regel ikke den oppmerksomheten som de får. Forståelig det, er mange år siden de ble flørtet med samt alle seksuelle henvendelser de får. De blir først utro, deretter gjør de det slutt med partneren sin. 

Du er herved advart ! 

Anonymkode: 5b097...611

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er sant. Jeg gjør det for han, men om det ikke lykkes så må jeg vel gå videre. Orker ikke å leve med en som ikke tenner på meg og synes jeg er fin :(

Fornuftig og klokt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har tatt av meg 23 kg, dog skal det sier at jeg gjør det for meg selv. Min Partner har ikke vist ett dugg mere interesse for meg,mens andre mannfolk har derimot begynt å vise sin interesse🤭

Anonymkode: bb021...742

Ingen forskjell? Det er nedslående å høre. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, du er fortsatt deg. Han får ikke mer lyst på deg uansett. Utseende spiller liten rolle in the long run.

Anonymkode: 00df7...cec

Ja, det er et problem. Innsiden er ikke så lett å endre.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De aller fleste som slanker seg for seg selv takler som regel ikke den oppmerksomheten som de får. Forståelig det, er mange år siden de ble flørtet med samt alle seksuelle henvendelser de får. De blir først utro, deretter gjør de det slutt med partneren sin. 

Du er herved advart ! 

Anonymkode: 5b097...611

Har aldri blitt særlig mye flørtet med, så tviler på at det vil skje. Eller så skjønner jeg ikke når folk flørter🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...