AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 På lørdag overnattet min nevø her. I dag testet han positivt. Skal vi teste oss når vi ikke har symptomer? Anonymkode: 7ea65...4ea
Fjaselina Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 (endret) Nei, du behøver ikkje å teste deg før du får symptom. Men det er jo lov å gjere det! OG det er lite sannsynlig at han har smitta deg når det er så lenge sidan han overnatta.. Endret 4. februar 2022 av Fjaselina 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Fjaselina skrev (15 minutter siden): Nei, du behøver ikkje å teste deg før du får symptom. Men det er jo lov å gjere det! OG det er lite sannsynlig at han har smitta deg når det er så lenge sidan han overnatta.. Nå kom jeg på at jeg hentet han på skolen og kjørte han hjem på onsdag denne uka. Men satt sammen i bila i max 5 minutter Anonymkode: 7ea65...4ea
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Jeg hadde ikke gidda å teste meg uten symptomer. Sannsynligheten for positiv test uten symptomer er visstnok lav. Uansett - halve Norge har korona nå. Det er ingen grunn til å stresse over dette lenger. Om du mot all formodning har korona uten symptomer er det ingen big deal. Worst case er at du teoretisk kan smitte noen som uansett blir smitta i løpet av de neste ukene Anonymkode: 364fc...863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå