AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Driver å tar en master nå, deltid ved siden av jobb (også deltid). Men har søkt på en annen master nå. Men har ikke lyst til å droppe den jeg allerede har startet på, og føler at jeg «har dårlig tid» (er i 30-årene). Har lyst til å prøve å ta begge (deltid) samtidig. (Det blir da evt. to år med dobbelt løp). Er det noen her som har erfaring med å ta to grader samtidig eller vet om noen som har gjort det? Da vil jeg gjerne høre om det😇 Anonymkode: e17fd...b72
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Tok både medisin og indøk samtidig. Det var vanskelig og tøft, men det gikk seg til. Anonymkode: d2ddf...c85 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Brukte 3 år på to master grader (fulltid) altså hadde bachelor fra før så en master normalt løp er jo 2 år så tok jeg to samtidig og bruke da 3 år. tok to bachelor samtidig også da brukte jeg 3.5 år på to. mye lese og skole ja men er man motivert så går det helt fint. God studieteknikk, disponering og planlegging av tid og arbeid så går det så fint 😀 Anonymkode: 45627...e0c 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå