AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Hvor langt er jeg på vei når jeg hadde innsett av 5 dagers blasto for 2 uker siden? Er jeg 4 uker eller er det fra siste mens? Anonymkode: bdeb1...0f3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Uttaksdagen vil være 2+0. Så på dagen for innsett av et femdagers embryo var du 2+5, og nå to uker senere er du 4+5. Så det regnes vel på en måte fra siste mens, uten at det har noe å si når du hadde mensen, for ved IVF vet en jo nøyaktig når en hadde "eggløsning". Anonymkode: f01d0...c91
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Okei 🙂 jeg hadde uttak i oktober 😅 men EL 15/01 og innsett 20/01. Positiv test i går. Da sto det 2-3 uker. Har ingen symptomer annet enn uteblitt mens og sliten. Dårlig tegn? Anonymkode: bdeb1...0f3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Okei 🙂 jeg hadde uttak i oktober 😅 men EL 15/01 og innsett 20/01. Positiv test i går. Da sto det 2-3 uker. Har ingen symptomer annet enn uteblitt mens og sliten. Dårlig tegn? Anonymkode: bdeb1...0f3 Ja, det blir litt annerledes med tanke på eggløsning når det er fryseforsøk, jeg har bare hatt ferskforsøk selv. Men jeg regner med at du testet med Clearblue, og på den regnes det annerledes av en eller annen grunn. Der er eggløsning uke 0. Så står det 2-3, betyr det 4-5. Altså akkurat der du skal være. Men det er virkelig til å bli forvirret av. Gratulerer Anonymkode: f01d0...c91
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det blir litt annerledes med tanke på eggløsning når det er fryseforsøk, jeg har bare hatt ferskforsøk selv. Men jeg regner med at du testet med Clearblue, og på den regnes det annerledes av en eller annen grunn. Der er eggløsning uke 0. Så står det 2-3, betyr det 4-5. Altså akkurat der du skal være. Men det er virkelig til å bli forvirret av. Gratulerer Anonymkode: f01d0...c91 Aha, jeg skjønner 🤗 Da er jeg 4-5 uker på vei isj, får vell vite mer eksakt på første UL om 2 uker da 🙈 Tusen takk, og takk for at du tok deg tid å svare meg ❤️ Anonymkode: bdeb1...0f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå