Gå til innhold

Hvilken mobil anbefaler du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt min Huawei p20 pro i 3 år, og nå takker den for seg. 

Var veldig fornøyd med den. 

Ut av det som finnes på markedet i dag, hva er verdt å bruke penger på? Vurderer en iPhone 13, men det finnes kanskje noe like bra/bedre som også er billigere eller? 

Jeg bruker mobilen først og fremst til sosiale medier, surfing og kamera(!). 

Anonymkode: 3f4ed...b09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Iphone best. Har prøvd Samsung 2-3 ganger, men går alltid tilbake til Iphone. Liker deres operativsystem best, og det jeg er mest vant til. 

Anonymkode: 091bb...f0c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ut av det som finnes på markedet i dag, hva er verdt å bruke penger på? Vurderer en iPhone 13, men det finnes kanskje noe like bra/bedre som også er billigere eller? 

Samsung s21 ultra. Byttet fra iPhone 13 pro Max til denne, angrer ikke et sekund.

bedre kamera bla 

• Liker 2
Skrevet

jeg har selv iPhone 11 og synes den er ganske bra👍anbefales

Anonymkode: b414c...401

• Liker 1
Skrevet

Det spørs jo helt på hvilken prisklasse du sikter deg mot. I mine øyne er toppmodellene ganske overflødige i dag, så jeg kjøper som regel en til tre-fire tusen. Ble en OnePlus Nord 2 sist, og anbefaler gjerne den.

Anonymkode: dc781...cff

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det spørs jo helt på hvilken prisklasse du sikter deg mot. I mine øyne er toppmodellene ganske overflødige i dag, så jeg kjøper som regel en til tre-fire tusen. Ble en OnePlus Nord 2 sist, og anbefaler gjerne den.

Bedre med iPhone 😚

Anonymkode: 7d885...c68

• Liker 1
Skrevet
On 2/5/2022 at 11:36 AM, AnonymBruker said:

Bedre med iPhone 😚

Anonymkode: 7d885...c68

Hadde vært litt krise om en iPhone ikke var bedre, med tanke på at den koster dobbelt så mye. Spørsmålet er vel heller om du får noe glede av den ekstra ytelsen, og for min del gjør jeg ikke det. Trådløs lading og bedre IP-sertifisering hadde vært kjekt, men gidder ikke betale 4000 for det. Kameraet er sikkert litt bedre, men har som regel med meg et skikkelig kamera uansett, da mobilkameraer fortsatt er ganske dårlige i forhold.

Skrevet

For meg som klarer å knuse skjermen nærmest uansett hvilken beskyttelse, er det uten tvil CAT mobil. Den tåler å bli kjørt over med traktor 

• Liker 1
Skrevet

Iphone, har hatt det gjennom alle år, helt fantastisk syns jeg. Har nettopp skaffet meg iphone 13 pro max👍🏻

Anonymkode: e91ae...2d6

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte nylig en samsung 20 FE 5g.. Men solgte den og kjøpte en iphone XS (Vet den er dårligere en s20) men, klarer ikke samsung!

Iphone er raskere, bedre!

Anonymkode: 5ffb3...f9a

• Liker 1
Skrevet

OnePlus! Bra kamera, veldig bra batterilevetid, veldig fornøyd med min, på alle områder! At prisen er så lav er også en kjempebonus

Anonymkode: 2d700...dd7

Skrevet

Har kun hatt iPhone siste 13 årene, og kommer til å fortsette med det. (Kjøpte iPhone 13 pro Max da den kom i høst. Svært fornøyd). Samme gjelder resten av familien, den eldre generasjonen også. Kan ikke anbefale annet. 

Anonymkode: 132f2...bd9

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Samsung A71. Kamera var én av de viktigste tingene på min liste også. 

Anonymkode: cb67e...7de

Skrevet

Android faller helt igjennom pga dårlig personvern

Anonymkode: f4318...7af

Skrevet

Ville sett på de kinesiske merkene som Oneplus, Oppo, Xiaomi, Realme osv. God valuta for pengene. Har Realme GT 5G nå, og har/hatt et par Xiaomi-telefoner før det. 

Skrevet
On 2/4/2022 at 5:32 PM, AnonymBruker said:

Hvis kamera  er viktig, så er det vel iphone 13 som er et lite hår foran s21 ultra fra Samsung?

Nå er S22 ultra rett rundt hjørnet, så kanskje vente noen få dager og se hva den bringer av kamera og bildeforbedringsmuligheter?

Gjest Kristenmann
Skrevet

Jeg har hatt Sony, Samsung og Motorola, men har de siste årene hatt iPhone og liker den best. Eneste jeg er misfornøyd med er kamera, særlig frontkamera. Elendig rett og slett :(

Nokia har også noen gode smarttelefoner nå. De er ikke så dyre heller.

Skrevet

Fikk så mye problem med min i Phone , nå tilbake til Samsung.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...