Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Gmail?

Jeg finner ikke ut hvordan jeg videresender/forward'er til 'alle kontakter' uten å måtte skrive inn èn og èn?

Det er jo utrolig tungvindt... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sukk, er det ingen som vet??

Har forsøkt å lete på hjelpesidene til Gmail, men uten resultater :forvirret:

Skrevet

Finner ikke ut av det jeg heller

Det nærmeste jeg kommer er å første plukke ut alle de kontaktene jeg vil skal få mailen. Altså late som jeg skal sende en mail til dem. Merke alle navnene/adressene og kopiere det. Gå til mailen jeg skal videresende og lime inn. Det går jo ganske fort, men er ikke like praktisk som hos andre mailsteder.

Vet ikke om du skjønte det jeg skrev ovenfor, for jeg er helt elendig til å forklare. Men si fra hvis du ikke skjønte det, så skal jeg prøve igjen :)

Skrevet

Har ikke prøvd i praksis, men man kan jo lage grupper av kontakter ved hjelp av actions eller more actions. Kanskje man kan sende til en hel sånn gruppe av gangen? Ellers er det jo liten vits i å gruppere nesten...

Skrevet

Hei!

Vet ikke om du har fått det til ennå, men husk å bruke blindkopi (bcc) når du skal sende til mange. På denne måten ser ikke hver enkelt hvem andre du sender mailen til, og faren for virusspredning blir mindre.

Skrevet
Har ikke prøvd i praksis, men man kan jo lage grupper av kontakter ved hjelp av actions eller more actions. Kanskje man kan sende til en hel sånn gruppe av gangen? Ellers er det jo liten vits i å gruppere nesten...

Hmm, hvordan gjør man det? For det hadde jo vært en løsning på problemet ja.....

Har sendt Gmail en mail og spurt om hjelp, ikke fått svar enda. Men om jeg får det skal jeg legge ut svaret her :)

Skrevet

Får ikke til å bruke gruppe-laelen til noe fornuftig, fant jeg ut. Men hvis du går i kontaktene og merker av alle de du har tenkt å sende mail til - er det alle trykker du All nederst på siden. Der er det også en knapp hvor det står Compose, du trykker på denne, og alle merkede kontakter kommer i adressefeltet. Disse bør flyttes til Bcc-feltet som noen nevner over her. Men om det funker ved forwarding - det tror jeg faktisk ikke , gmail er litt dust sånn. Da må du kanskje kopiere mailen og lime inn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...