AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 I går sa jeg at jeg ville treffe ham på senteret etter jobb, for jeg hadde ett par ting jeg og skulle ha. Bla. Blomster. Da sier han at han hadde tenkt å kjøpe blomster og det var unødvendig at jeg dro helt på senteret. Jeg sa at jeg ville kjøpe blomster og uansett så er det ok å ta helgehandelen i sammen, spesielt siden vi skal ha middagsbesøk i morgen. Så idag drar jeg på senteret, treffer han på kafeen og vi tar en kopp kaffe sammen. Så sier jeg, blomsterbutikk først siden den er rett ved. Finner Ranukler som bare har kort sesong, og som jeg er veldig veldig glad i. Så sier han, at vent nå litt, han går til kassen og får en diger gavebukett med langstilket roser og noe annet dill i. En superfin bukett, men jeg ble så forbanna. Jeg hadde jo sagt at JEG ville kjøpe blomster. Han er forøvrig veldig flink til å komme med blomster hjem, jeg setter stor pris på det. Har også både hintet og sagt klart ifra om at det er kjekt med en liten bukett og ikke disse langstilka svære bukettene som tar hele bordet. Men det trenger ikke inn☹️ Så nå har jeg dårlig samvittighet fordi jeg faktisk kjefta på ham inne på butikken. Tror at blomsterdekoratørdamen syntes at jeg var en utakknemlig bitch. Anonymkode: 4c588...d04
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Hva faen? Hvorfor ble du sur? Anonymkode: 8df35...320 48
Minlillesky Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I går sa jeg at jeg ville treffe ham på senteret etter jobb, for jeg hadde ett par ting jeg og skulle ha. Bla. Blomster. Da sier han at han hadde tenkt å kjøpe blomster og det var unødvendig at jeg dro helt på senteret. Jeg sa at jeg ville kjøpe blomster og uansett så er det ok å ta helgehandelen i sammen, spesielt siden vi skal ha middagsbesøk i morgen. Så idag drar jeg på senteret, treffer han på kafeen og vi tar en kopp kaffe sammen. Så sier jeg, blomsterbutikk først siden den er rett ved. Finner Ranukler som bare har kort sesong, og som jeg er veldig veldig glad i. Så sier han, at vent nå litt, han går til kassen og får en diger gavebukett med langstilket roser og noe annet dill i. En superfin bukett, men jeg ble så forbanna. Jeg hadde jo sagt at JEG ville kjøpe blomster. Han er forøvrig veldig flink til å komme med blomster hjem, jeg setter stor pris på det. Har også både hintet og sagt klart ifra om at det er kjekt med en liten bukett og ikke disse langstilka svære bukettene som tar hele bordet. Men det trenger ikke inn☹️ Så nå har jeg dårlig samvittighet fordi jeg faktisk kjefta på ham inne på butikken. Tror at blomsterdekoratørdamen syntes at jeg var en utakknemlig bitch. Anonymkode: 4c588...d04 Du kunne kjøpt blomstene du ville ha uansett om han kjøpte... 32
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Du kunne spart deg for å kjefte ham opp. Anonymkode: da5fe...97b 13
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Du bør si unnskyld Anonymkode: da5fe...97b 26
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 Populært innlegg #7 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): I går sa jeg at jeg ville treffe ham på senteret etter jobb, for jeg hadde ett par ting jeg og skulle ha. Bla. Blomster. Da sier han at han hadde tenkt å kjøpe blomster og det var unødvendig at jeg dro helt på senteret. Jeg sa at jeg ville kjøpe blomster og uansett så er det ok å ta helgehandelen i sammen, spesielt siden vi skal ha middagsbesøk i morgen. Så idag drar jeg på senteret, treffer han på kafeen og vi tar en kopp kaffe sammen. Så sier jeg, blomsterbutikk først siden den er rett ved. Finner Ranukler som bare har kort sesong, og som jeg er veldig veldig glad i. Så sier han, at vent nå litt, han går til kassen og får en diger gavebukett med langstilket roser og noe annet dill i. En superfin bukett, men jeg ble så forbanna. Jeg hadde jo sagt at JEG ville kjøpe blomster. Han er forøvrig veldig flink til å komme med blomster hjem, jeg setter stor pris på det. Har også både hintet og sagt klart ifra om at det er kjekt med en liten bukett og ikke disse langstilka svære bukettene som tar hele bordet. Men det trenger ikke inn☹️ Så nå har jeg dårlig samvittighet fordi jeg faktisk kjefta på ham inne på butikken. Tror at blomsterdekoratørdamen syntes at jeg var en utakknemlig bitch. Anonymkode: 4c588...d04 Hvis blomsterdekoratørdamen synes du er en utakknemlig bitch, så har blomsterdekoratørdamen rett i det. Anonymkode: 6d2a8...09c 58 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 Jo, du er utakknemlig og det vet du. Anonymkode: 6ef31...a6d 10
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 er dette trolling? Anonymkode: 42cf5...779 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #10 Skrevet 4. februar 2022 Fy faen så slem du var! Hvorfor finner sånne snille menn seg i å bli tråkke på av slike udugelige kvinnfolk? Det er så mange snille kvinner som ville dødd for en snill mann, og du kaster han vekk og ødelegger han slik? Det er jo selvfølgelig hans problem at han ikke har slått opp med deg da, men... Anonymkode: 366fa...b7c 17
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #11 Skrevet 4. februar 2022 Heldig du som får blomster av mannen din, skjer hvert skuddår her 🥺 Anonymkode: 6174b...972 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #12 Skrevet 4. februar 2022 Du kjefta på han inne i butikken?!😳 Kunne du ikke bare kjøpt de du ville ha i tillegg?🙁 Anonymkode: 827ad...c38 15
Gjest Warrior Skrevet 4. februar 2022 #13 Skrevet 4. februar 2022 (endret) Det var unødvendig å kjefte på han og bli sur for det der ja. Det må da være det samme hvem som kjøper blomster. Hadde noen blitt sur og kjefta på meg for noe så lite og unødvendig så hadde jeg blitt sur og kjeftet tilbake og ikke giddet å kjøpt noe mer til den personen før en skikkelig unnskyldning, så det er en tålmodig mann du har hvis han ikke ble sur og kjeftet tilbake. Du får si unnskyld. For mannen din gjorde ingenting galt og fortjente ikke å få kjeft. Endret 4. februar 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #14 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fy faen så slem du var! Hvorfor finner sånne snille menn seg i å bli tråkke på av slike udugelige kvinnfolk? Det er så mange snille kvinner som ville dødd for en snill mann, og du kaster han vekk og ødelegger han slik? Det er jo selvfølgelig hans problem at han ikke har slått opp med deg da, men... Anonymkode: 366fa...b7c Enkelte kvinner gror seg utakknemlige med årene, og danner seg skylapper mot mannen. Det er galt å komme med blomster, men det hadde vært like galt om han ikke gjorde det. Utakknemlighetens twist, kaller jeg det. Anonymkode: 6d2a8...09c 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #15 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Enkelte kvinner gror seg utakknemlige med årene, og danner seg skylapper mot mannen. Det er galt å komme med blomster, men det hadde vært like galt om han ikke gjorde det. Utakknemlighetens twist, kaller jeg det. Anonymkode: 6d2a8...09c Dette er ikke bare enkelte. Dette er omtrent 90% av dem. Alle snille menn blir etterhvert hakkekyllingen til dama si, det slår aldri feil. Anonymkode: f431b...17c 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #16 Skrevet 4. februar 2022 Du fortjener han ikke. Anonymkode: 1172c...9a1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #17 Skrevet 4. februar 2022 Høres ut som psykisk vold når du kjefter på han inne i en butikk foran andre mennesker. Det er ganske vanlig blant folk som driver med det bl.a min ex gjorde det stadig vekk med meg og også bare for filleting som du nevner her. Utrolig ekkelt. Hvis dette er noe som skjer ofte så ville jeg vurdert å dra til en psykolog. Anonymkode: d3098...e4f 12 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #18 Skrevet 4. februar 2022 I alle dager, alle mener at TS er helt forferdelig - men hva med mannen hennes som totalt driter i hva hun sier, overkjører og kjøper noe helt annet enn det hun ønsker? Anonymkode: 5a942...92e 6 3
Jdz Skrevet 4. februar 2022 #19 Skrevet 4. februar 2022 Jeg skjønner at du blir litt irritert når han bare overkjører deg på denne måten, men måtte du virkelig lage en scene på butikken? En del damer har dessverre et sterk fetisj for å vise verden at mannen deres er skikkelig ubrukelig, noe som ikke bare er ubehagelig for mannen, men også ufattelig kleint for alle som må være vitne til det. Jeg sier ikke nødvendigvis at du ikke hadde noen grunn til å være sur på han, men du kunne løst det ved å kjøpe det du skulle ha og ta det private oppgjøret med mannen din etter at dere kom hjem. 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #20 Skrevet 4. februar 2022 Jeg ba om unnskyldning der og da. Sa at blomstene var fine, men at jeg hadde sett for meg Ranukler. Og sa at jeg hadde jo sagt ifra om at jeg ville kjøpe blomster. Det var også eneste grunn til at jeg skulle på senteret. Han kjørte sitt eget løp, og tok ikke hensyn til meg. Så jeg ble pissesur, og så ble det så dumt. Hva tenker dere om han hadde gjort det samme med en annen vare? Om det ikke var blomster men feks. Sengetøy. Anonymkode: 4c588...d04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå