Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte mye tid på adventskalender til han. Kjøpte inn småtteri til hver luke og små søte  notiser om han, oss o.l. Han syns det var unødvendig og gikk lei etter luke 6. Etter det åpnet jeg opp for han og viste gavene til han for han gadd ikke selv påstod han. Var flere ganger han ba meg fjerne meg fordi jeg visstnok sto i veien for tv. Fikk etterhvert en kalender av han omtrent halveis uti desember men den var kjøpt og tror han bare kjøpte pga dårlig samvittighet fordi han fikk kalender av meg. Fikk no høre flere ganger til langt uti romjula at han syntes kalender var noe tull. 

Synes det er stusselig at det snart er valentines når han er så lite romantisk. Sist valentines så jeg litt på gaver på nytelse og tenkte litt på ei sexleke. Kjøpte en pisk som hun i kassa mente ville passe, pluss noe slags maske/briller man skal ha rundt øynene under sex. Har no uansett ikke blitt brukt en eneste gang av han og det ligger slengt i skapet bare. Han er ikke så interessert i det. Valentines er viktig for meg og første gang jeg har kjæreste som ikke bryr seg om sånt 😪

Ettårsdagen vår var bare for noen dager siden og han hadde ikke planlagt noe. Hadde vel ikke husket dagen engang hadde jeg ikke snakket rundt det og gledet meg til dagen. Fikk han no ut på en middags date, men ingen romantikk stemning og han så på klokka og ville fort hjem . 

Valentines nå igjen, vet ikke hva jeg skal finne på denne gangen og føler ingenting blir satt pris på her.

Savner begjær og bli sett. Spenninga. Han vil sove og se på fotball etter jobb. Nytter ikke om jeg står der i nettingstrømper og string, han sier det må vente. Men når kvelden kommer sovner han.

Hva tenker dere om dette? Vurderer faktisk å slå opp 😪 

Gir jeg opp for lett?

Anonymkode: dd53c...0be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig?

Tenker at du høres ut som du er 16, og kjæresteri handler om gaver og snop og tulle-sexleker.

Men du minner litt om henne;

Og jeg ler hver gang.

Og dermed er du tilgitt :) 

Anonymkode: 7fdf3...d2d

• Liker 3
Skrevet

Kan du dumpe han, slik at han kan finne seg en bedre dame?

Anonymkode: f425d...84f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Morsom? Du syns ikke jeg er bra nok? At ikke jeg varter opp bra nok? Ehhh leste du det jeg skrev?

Skrevet

Savner begjær og bli sett. Spenninga. Han vil sove og se på fotball etter jobb. Nytter ikke om jeg står der i nettingstrømper og string, han sier det må vente. Men når kvelden kommer sovner han.

Hva tenker dere om dette? Vurderer faktisk å slå opp 😪 

Gir jeg opp for lett?

Har han ikke begjæret, så har han ikke det, dessverre.  Det er nok noe deres kjemi skaper. Og kan være han ikke er så seksuell. Forstår deg godt. Det er veldig viktig å føle seg begjært. 

• Liker 1
Skrevet

Så opp. Han liker deg ikke lenger og er sammen med deg bare fordi det er behagelig. 

Anonymkode: 6e25e...3eb

• Liker 3
Skrevet

Helt ærlig?

Tenker at du høres ut som du er 16, og kjæresteri handler om gaver og snop og tulle-sexleker.

Men du minner litt om henne;

Og jeg ler hver gang.

Og dermed er du tilgitt :) 

Anonymkode: 7fdf3...d2d

forstår at du er anonym da. Unge par bør ha begjær i forholdet. Vise interesser for hverandre. Vil ikke mannen ha et forhold, eller en dame, hvorfor skaffe seg dame? Mannen til TS vil jo bare se fotball og sove. Hva skal han med dame egentlig? 

• Liker 1
Skrevet

Kan du dumpe han, slik at han du kan finne seg en bedre dame?  noen som gjør deg lykkelig? 

( fikset det for deg )

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

En ting du gjør er veldig dumt. Du kjøper gave du ønsker deg selv, til kjæresten. Slutt med det.

Anonymkode: 71f29...b9d

• Liker 6
Skrevet

Dump ham. Han kommer ikke til å forandre seg. Finn deg en annen

Anonymkode: b55e9...3e9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En ting du gjør er veldig dumt. Du kjøper gave du ønsker deg selv, til kjæresten. Slutt med det.

Anonymkode: 71f29...b9d

Han var faktisk med men ble brydd. Og sa til meg, kjøp ka du vil. Det ville jeg ikke uten han og ba de ansatte om hjelp, de fant de brillene og pisken

• Liker 1
Skrevet

Valentines og 1 års jubileum er jo bare mas ts. Adventskalendere er for barn. Men bortsett fra det, hvis du vet du blir begjært av andre menn og han ikke er spesielt seksuelt interessert i deg så kan du sikkert få bedre. Da er det innlysende at dette ikke er noe å fortsette

• Liker 1
Skrevet

Dere må snakke sammen, og si hva begge har behov for. Og så må dere møtes på halvveien. Kjæresten må gi deg litt gaver og oppmerksomhet, fordi du liker det. Men du kan ikke få han til å like det. På samme måte må du gjøre litt av det han liker, selv om du synes det er tull. Er dere for forskjellige er det kanskje best å avslutte. Jeg forstår godt kjæresten din når han ble lei av julekalender med små, gjennomtenkte gaver og lapper osv. For det synes jeg er så utrolig barnslig, og hadde hatt utfordringer dersom en partner var opptatt av det (selv om jeg er kvinne).

Anonymkode: de93f...cac

Skrevet

Hvor gammel er du egentlig TS? 15 år?

Anonymkode: 2797f...930

• Liker 4
Skrevet

Hallo folkens! Handler om dette👇 ikke det materialistiske.

4 hours ago, AnonymBruker said:

Savner begjær og bli sett.

TS, om du ikke kjenner deg sett og begjært av kjæresten din, så blir det ikke bra i lengden. Dette kan bryte deg ned. 
Men kanskje viser han kjærlighet på en annen måte (kjærlighetsspråkene). Kan være lurt å ta en snakk med han, for å tydliggjøre hva du trenger forå føle deg sett i et forhold. Om han ikke er villig til å gi deg det, så er det bare ut med fyren. Da er han ikke interessert i å glede deg. 

Anonymkode: 286a9...40b

Skrevet

Han kommet aldri til å forandre seg. Han gidder rett og slett ikke å investere så mye. Det kan hende han er glad i deg, men er litt for vant til å være på mottakssiden av en relasjon.

Move on, finn en som sørger for å bidra i forholdet og i hvert fall sier tusen takk når han får en velment gave. 

Anonymkode: a2c7f...10b

Skrevet

Dere har ulike kjærlighetsspråk kjære deg. Du føler deg elsket i form av gjennomtenkte gaver og kvalitetstid sammen. Han vil jeg tippe er en mer praktisk type, med kjærlighetsspråket « tjenester». 

Det er fint mulig å leve sammen likevel, man må bare lære seg å uttrykke kjærlighet på den måten partneren forstår og setter pris på. 
Her hos oss er mitt kjærlighetsspråk «anerkjennende ord». Jeg føler meg sett og elsket når han gir meg komplimenter, skriver romantiske kort på spesielle dager og tekster meg «elsker deg! Savner deg» når han er bortreist. 
Han har fysisk kontakt som sitt. Han elsker å klemme, kysse og sitte inntil meg. Derfor er jeg bevisst på å gi han mer fysisk nærhet enn det jeg har behov for selv, for at han skal føle seg elsket og satt pris på. 
Vi fyller opp kjærlighetstanken til hverandre- når den ikke er tom, er det mye lettere å akseptere hverandres feil og mangler. 

Anonymkode: e4684...4a1

Skrevet

Du virker slitsom. Han virker lat. Forstår ikke hvorfor dere er sammen. 

Anonymkode: 559ce...8ee

• Liker 2
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Morsom? Du syns ikke jeg er bra nok? At ikke jeg varter opp bra nok? Ehhh leste du det jeg skrev?

Måten du varter opp på skriker litt desperasjon. Og det vekker ikke begjær.

Anonymkode: 41f59...3d0

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Han var faktisk med men ble brydd. Og sa til meg, kjøp ka du vil. Det ville jeg ikke uten han og ba de ansatte om hjelp, de fant de brillene og pisken

Fy faen pisk og briller noe så jævlig! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...