Gå til innhold

Tips til serie å se sammen med 12 åring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og datteren min, som snart blir 13, ser ofte serier sammen, men nå finner jeg ingen ny og trenger tips! 

Hun er modig for alderen med tanke på spenning og tåler å se scener med endel vold i også - men hun liker ikke å se folk som kysser, og sex scener er uaktuelt! 

Vi har bl.a. sett His Dark Materials, The flash, Hawkeye, locke and key, og hun fikk under tvil se The walking dead, men kun de første sesongene.

Det må være action og spenning og gjerne humor. Men ikke serier som f.eks. gilmore girls; hun liker ikke typiske "jenteserier", bortsett fra barnevaktklubben - den likte hun! 

Anonymkode: f465f...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg og datteren min, som snart blir 13, ser ofte serier sammen, men nå finner jeg ingen ny og trenger tips! 

Hun er modig for alderen med tanke på spenning og tåler å se scener med endel vold i også - men hun liker ikke å se folk som kysser, og sex scener er uaktuelt! 

Vi har bl.a. sett His Dark Materials, The flash, Hawkeye, locke and key, og hun fikk under tvil se The walking dead, men kun de første sesongene.

Det må være action og spenning og gjerne humor. Men ikke serier som f.eks. gilmore girls; hun liker ikke typiske "jenteserier", bortsett fra barnevaktklubben - den likte hun! 

Og vi har seff sett Stranger things 🙃

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og barna (14 og 16 år) har sett Neste Sommer, Helt Perfekt og Familien Lykke og koset oss masse alle tre 😊 

Endret av Margeritt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best før, side om side, pretty little liars, gossip girl, Veronica mars

Anonymkode: ad8c2...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Raising Dion ☺️

Anonymkode: 988e7...73a

Den er midt i blinken 😊 Men hun hadde visst sett den 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er,men jeg er født på 80 tallet så faktisk Borgen skole på NRK nett-tv med min 15 åring når hun var 13 og den falt i smak :) 

Anonymkode: 66bc3...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er,men jeg er født på 80 tallet så faktisk Borgen skole på NRK nett-tv med min 15 åring når hun var 13 og den falt i smak :) 

Jeg er født i 79 😊 Jeg elsket Borgen skole, men datteren min vil nok ikke det, for der handler det jo endel om forelskelse 😜 Hun ligger langt etter andre jenter akkurat på det temaet 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringsjenta mi og jeg har sett Merlin sammen, den likte vi godt begge to :) Har også sett Vampyre diaries, men mulig hun er for ung for den? Hvis dere liker den så kan jeg også anbefale The Originals. 

Eldstejenta mi og jeg har pløyet oss gjennom Dr Who 

Brooklyn 911 er morsom (komi-politiserie) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er født i 79 😊 Jeg elsket Borgen skole, men datteren min vil nok ikke det, for der handler det jo endel om forelskelse 😜 Hun ligger langt etter andre jenter akkurat på det temaet 🙃

Min var heller ikke der,og jeg trodde oppriktig ikke at det skulle falle i smak :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter på 12 og jeg har sett en del dokumentarer sammen som Helene sjekker inn på NRK og Petter Uteligger på TV2. Norges tøffeste på NRK og Kompani Lauritsen på TV2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...