Gå til innhold

Noen som har utført penisforstørrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en nåværende omkrets på 12cm noe som jeg personlig er litt lite. Noen som har utført en tykkelse økning operasjon. Med fett? Er du fornøyd med resultatet og hvor mange cm økte du?

Anonymkode: 0ca29...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kommer aldri til å innrømme her, tror jeg. 

Anonymkode: 668f6...0ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De kommer aldri til å innrømme her, tror jeg. 

Anonymkode: 668f6...0ed

Kan jo håpe. De fleste her inne er jo like tykke som handledde sitt. xD. 17+cm

Anonymkode: 0ca29...ca0

Skrevet

Slå deg til ro med at når du finner en kjæreste dom blir forelsket i deg så spiller det ingen rolle om den er 12 eller 14.  Det kan bli komplikasjoner når du får infisert fett under huden på penis. Noen ganger vil det nye fettet klumpe seg, uansett hvilken teknikk dom brukes. Jeg vet. Hadde partnere som drev klinikk i London. Der ble nok ikke alle inngrep vellykket, selv om de var spesialister. 

Anonymkode: 82509...adb

Skrevet

Har ikke utført penisforstørrelse men damer gjør jo inngrep så er vel ikke noe forskjell for en mann og gjøre det?

Anonymkode: 0a8cf...b5a

Skrevet

En eks fikk meg til å forstå at størrelse ikke er så sykt viktig for alle. I min ungdom prøvde jeg hvert triks for å penetrere lengst mulig inn i vagina for å gi mest mulig nytelse. Kan ikke skylde på annet en jævlig dårlig kunnskap til kvinnelig anatomi egentlig. Vel, tilbake til eksen. Hun krevde at jeg penetrerte grunt, det vi si mot g-punktet, til hun var fornøyd.

Etter dette var det bare å "peise på" etter ønske som hun så fint sa det! 😄

Så var det penisforstørrelsen til TS: Det finnes ingen vellykket måte å forstørre penis per dd. Hadde det vært det så hadde "alle" menn hatt en tredje fot! 😂

Anonymkode: fa24a...d26

• Liker 2
Gjest Nicegirl
Skrevet

Tror mange her på KG burde gjort det om dem skulle vist frem fasiten sin... 

Skrevet

Er det du som har alle penistrådene her inne? Slutt å tenke på det. Det er veldig få kvinner som er size queens. Jeg henger på et swingers-forum, og det er ganske befriende hvor mange små pikker som får svingt seg, og velges ut blant et stort utvalg. Det er så mye annet som teller mer! Personlig synes jeg det beste er å sitte på fanget til mannen og bare «gnikke», da er han ikke langt inni meg i det hele tatt, og jeg kommer som bare det. 12,5 i omkrets, ønsker ikke noe mer 😊👌

Anonymkode: fffab...23c

Skrevet

Det er ikke så lett å høre folk si "størrelse betyr ingenting" Når man har hatt en grusom ex som  meinte at 12-13 cm er for lite. Etter det klarer jeg ikke å være rundt damer

Skrevet
ryzorwarlock skrev (4 minutter siden):

Det er ikke så lett å høre folk si "størrelse betyr ingenting" Når man har hatt en grusom ex som  meinte at 12-13 cm er for lite. Etter det klarer jeg ikke å være rundt damer

Du skjønner ikke at det er hun som har et problem og ikke du? Tenk på all sexen du går glipp av i mellomtiden mens du har oppheng i de 12 cm 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du skjønner ikke at det er hun som har et problem og ikke du? Tenk på all sexen du går glipp av i mellomtiden mens du har oppheng i de 12 cm 🙄

Ja, men jeg får den ikke opp om  jeg prøver, for tankene sitter i hodet. Dessverre :( og jeg er ikke akkuratt så "pen" at folk  vil ha meg heller,.. dårlig selvtilitt der ja :P

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det du som har alle penistrådene her inne? Slutt å tenke på det. Det er veldig få kvinner som er size queens. Jeg henger på et swingers-forum, og det er ganske befriende hvor mange små pikker som får svingt seg, og velges ut blant et stort utvalg. Det er så mye annet som teller mer! Personlig synes jeg det beste er å sitte på fanget til mannen og bare «gnikke», da er han ikke langt inni meg i det hele tatt, og jeg kommer som bare det. 12,5 i omkrets, ønsker ikke noe mer 😊👌

Seriøst?!

Anonymkode: f34b8...3f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Seriøst?!

Nå ble fredagen til TS reddet.. mentalt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Seriøst?!

Ja, burde sendt deg bilder, men kan nesten ikke det. Noen er opphengt i store pikker og etterspør det. Men det tenker jeg jo er typiske folk man finner der. Vanlige par er det flest av, og der er det pikker i alle størrelser og fasonger. Har sett masse små pikker der den ene faktisk stod helt til siden, visste ikke at de kunne være så skakke. Folk kan velge og vrake i pikker, men han velges. Og der har jo folk nakenbilder av seg selv liksom, så det er ikke som at de ble forelsket før de så pikken. Det er helt sant at vi er mange kvinner som ikke bryr oss om størrelser.

Som det er poengtert her inne utallige ganger så er det for kvinner så mye annet som er viktigere. Personlig tenner jeg på selvtillit og høye menn. Pikkstørrelse velger jeg ikke ut etter. Har møtt par/menn der, med helt vanlige pikker, tenker ca din størrelse. Normal pikk er fint, andre ting teller mer.

Skrevet

Kjør på TS. HØRER FRA DEG OM 3 MÅNEDER.

Denne tråden gir deg ingen svar. 

De finner du ved å få deg større. Tenker du vil få deg en overraskelse. Men det får du finne ut selv.

.

Anonymkode: 100e7...a9f

Skrevet

Kosmetiske inngrep, om de er gjort på vanlige pupper eller peniser, vitner om grunnleggende dårlig selvtillit og er turn-off. 

Om du heller bruker tid på å bli fornøyd med kroppen din som den er, så får du selvtillit uten at noen har kuttet i deg. Dette krever mer jobbing fra deg, men til gjengjeld vil den være bunnsolid og ikke avhengig av andre. 

Anonymkode: 892e3...4d0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...