Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #1 Skrevet 23. oktober 2005 Hei! Har vært sammen med dama i et halvt år! Vi har det kjempebra...... Vi har enda ikke hatt samleie, men koser mye og har "fingersex" Jeg ønsker å vente enda en stund før vi har samleie, vil bli enda bedre kjent med min fantastiske jente!! (PS: har bare blitt mer og mer glad i henne for vær dag som går....) Er jeg urimelig?
Gjest Anerikke Skrevet 23. oktober 2005 #2 Skrevet 23. oktober 2005 Hipp hurra for deg, sier jeg!!!!!
Gjest Milah Skrevet 23. oktober 2005 #3 Skrevet 23. oktober 2005 Nei, du er ikke urimelig. Ingen skal gjøre noe de ikke vil, når det kommer til sex.
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #5 Skrevet 23. oktober 2005 Du er ikke urimelig, nei. Men derimot er det høyst, høyst, høyst, høyst meget uvanlig at en mann/gutt ønsker å vente med sex.
Gjest Hel Skrevet 23. oktober 2005 #6 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Enig med de andre her, ikke urimelig. Men derimot er det høyst, høyst, høyst, høyst meget uvanlig at en mann/gutt ønsker å vente med sex. ← En smule overdrevent, kanskje. Endret 23. oktober 2005 av CocoPuff
Gjest Very Victoria Skrevet 23. oktober 2005 #7 Skrevet 23. oktober 2005 (endret) Jeg får følelsen av at menn som ønsker å vente med sex og som forklarer det med at de "respekterer kvinnen" el. egentlig gjemmer seg bak noe. Lite erfaring, liten penis, oppvokst i et kristent hjem ser sex var synd eller blitt traumatisert av nonner (kanskje ikke så aktuelt her i Norge men Endret 23. oktober 2005 av Very Victoria
Gjest Nor Very Victorious Skrevet 23. oktober 2005 #8 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg får følelsen av at menn som ønsker å vente med sex og som forklarer det med at de "respekterer kvinnen" el. egentlig gjemmer seg bak noe. Lite erfaring, liten penis, oppvokst i et kristent hjem ser sex var synd eller blitt traumatisert av nonner (kanskje ikke så aktuelt her i Norge men ← Jeg får følelsen av at kvinner som skriver noe sånt har andre og betydelig mer alvorlige ting å slite med.
Gjest Very Victoria Skrevet 23. oktober 2005 #9 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg får følelsen av at kvinner som skriver noe sånt har andre og betydelig mer alvorlige ting å slite med. ← Oi, her var det en som tok dette veldig personlig.
Gjest vimse Skrevet 23. oktober 2005 #11 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg må bare si at jeg satt igjen med følelsen om dette faktisk er sant?
Gjest Very Victoria Skrevet 23. oktober 2005 #12 Skrevet 23. oktober 2005 Innlegget er nok bare kødd men problemstillingen i seg selv er jo interessant.
Gjest vimse Skrevet 23. oktober 2005 #13 Skrevet 23. oktober 2005 Innlegget er nok bare kødd men problemstillingen i seg selv er jo interessant. ← Sant
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2005 #14 Skrevet 23. oktober 2005 Urimelig er du vel ikke, men personlig så hadde 6 månder vært for drøyt for meg. Jeg er jente hvis det skulle bety noe
Iceglow Skrevet 23. oktober 2005 #15 Skrevet 23. oktober 2005 Dere slipper i stor grad å tenke på prevensjon (forutsetter at dere bruker hodet litt og ikke “søler”) , dere blir kjent med hverandre før dere setter dere i en situasjon hvor graviditet er mulig, og dere har det bra begge to. Jeg synes ikke det er urimelig Så sant hun er enig med deg, så er vel alt bare vel?
Gjest Varg-Menja Skrevet 23. oktober 2005 #16 Skrevet 23. oktober 2005 Urimelig er du vel ikke, men personlig så hadde 6 månder vært for drøyt for meg. Jeg er jente hvis det skulle bety noe ← Skriver under på denne. Dersom det er greit for henne er vel alt ok, men jeg hadde neppe orket å vente så lenge.
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #17 Skrevet 24. oktober 2005 Jeg er gift nå. Mannen min ventet i 12 mnd, da forlovet vi oss og var veldig klare..
Diktern Skrevet 24. oktober 2005 #18 Skrevet 24. oktober 2005 Du er ikke urimelig. Ingen skal behøve å føle seg press til å ha sex. Jeg trur at sjøl om man vil vente, er det ikke nødvendigvis noe "bak" det. Kanskje man bare vil vente? Det forkommer det og, og det er det ingenting galt i.
Gjest Gutt24 Skrevet 25. oktober 2005 #19 Skrevet 25. oktober 2005 Synes det er beundringsverdig. Fint at det fremdeles finnes mennesker som "legger noe" i sex. Men et halvt år?! Jeg hadde også likt å bli litt ordentlig kjent og sånn først, men et halvt år synes jeg hørtes litt lenge ut.. Om det er "urimelig" kommer vel an på hvor gjerne jenta di vil..
Gjest Gitte Skrevet 25. oktober 2005 #20 Skrevet 25. oktober 2005 (endret) For meg personlig hadde det vært altfor lenge.. Jeg syns det var beundringsverdi av min kjære å ikke prøve seg 1.helga vi sov sammen.. men et halvt år? Finnes grenser.. Endret 25. oktober 2005 av Gitte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå