AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Var ute med en venninne i nabobyen (som hun er fra og jeg ikke kjenner) og vi ble litt bedugga og hun mente at fordi jeg måtte på do så rakk vi ikke siste buss hjem (vi ville ikke rukket det uansett) Mens jeg var på do ringte hun mannen min og ba han bestille taxi til oss. (Hun er også gift med en mann fra samme by vi var i) Det var sent på kvelden og mannen min prøvde å finne ut hvor vi var så han kunne sende taxien dit. Dette var komplisert for han som ikke er fra den byen heller. Da vi kom hjem til meg tok hun taxien videre hjem til seg (hun bor 5-10 min unna meg å gå, om det) og lot oss ta regningen via appen mannen min brukte. Det kostet opprinnelig 470 kr hjem til meg, men fordi det ble en skikkelig rundtur å kjøre henne hjem etterpå så endte det på litt over 700 kr. Hun sendte melding og sa at hun hadde lite penger men tullet og sa at hun hver helg har lottokupong så om hun vinner neste helg så skal hun betale oss tilbake. Hvordan hadde du reagert på dette? Anonymkode: 1beef...0d7
ostekaker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 (endret) Er det ikke nok av disse trådene nå? Endret 4. februar 2022 av ostekaker 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 ostekaker skrev (Akkurat nå): Er det nok av disse trådene nå? Er nok av disse svarene nå Anonymkode: 1beef...0d7 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var ute med en venninne i nabobyen (som hun er fra og jeg ikke kjenner) og vi ble litt bedugga og hun mente at fordi jeg måtte på do så rakk vi ikke siste buss hjem (vi ville ikke rukket det uansett) Mens jeg var på do ringte hun mannen min og ba han bestille taxi til oss. (Hun er også gift med en mann fra samme by vi var i) Det var sent på kvelden og mannen min prøvde å finne ut hvor vi var så han kunne sende taxien dit. Dette var komplisert for han som ikke er fra den byen heller. Da vi kom hjem til meg tok hun taxien videre hjem til seg (hun bor 5-10 min unna meg å gå, om det) og lot oss ta regningen via appen mannen min brukte. Det kostet opprinnelig 470 kr hjem til meg, men fordi det ble en skikkelig rundtur å kjøre henne hjem etterpå så endte det på litt over 700 kr. Hun sendte melding og sa at hun hadde lite penger men tullet og sa at hun hver helg har lottokupong så om hun vinner neste helg så skal hun betale oss tilbake. Hvordan hadde du reagert på dette? Anonymkode: 1beef...0d7 Jeg hadde tenkt at dette var en bytur? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 65e53...4f5 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde tenkt at dette var en bytur? 🤷🏻♀️ Anonymkode: 65e53...4f5 Ja det var det men jeg ville aldri ringt mannen hennes for å få hjelp til å både bestille og betale for en taxi Anonymkode: 1beef...0d7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var ute med en venninne i nabobyen (som hun er fra og jeg ikke kjenner) og vi ble litt bedugga og hun mente at fordi jeg måtte på do så rakk vi ikke siste buss hjem (vi ville ikke rukket det uansett) Mens jeg var på do ringte hun mannen min og ba han bestille taxi til oss. (Hun er også gift med en mann fra samme by vi var i) Det var sent på kvelden og mannen min prøvde å finne ut hvor vi var så han kunne sende taxien dit. Dette var komplisert for han som ikke er fra den byen heller. Da vi kom hjem til meg tok hun taxien videre hjem til seg (hun bor 5-10 min unna meg å gå, om det) og lot oss ta regningen via appen mannen min brukte. Det kostet opprinnelig 470 kr hjem til meg, men fordi det ble en skikkelig rundtur å kjøre henne hjem etterpå så endte det på litt over 700 kr. Hun sendte melding og sa at hun hadde lite penger men tullet og sa at hun hver helg har lottokupong så om hun vinner neste helg så skal hun betale oss tilbake. Hvordan hadde du reagert på dette? Anonymkode: 1beef...0d7 Jeg hadde tenkt at jeg ble velfortjent rundlurt? Dette er en helt standard måte for folk å lokke andre ti lå betale for. Løsningen: ikke inviter venninna på bytur flere ganger. Du bør faktisk bare slette henne fra vennelista, for hun er ikke en venn, hun er en snylter. Anonymkode: cdb48...ab3 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Dette er vel ikke første gang hun har vist snyltertendenser, antar jeg. Anonymkode: 26728...5d1 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 Hun var kanskje flau og mannen hennes ville blitt veldig sur hvis hun ringte ham? Eller han hadde blitt sint hvis han fant ut at hun hadde tatt taxi på grunn av kostnadene. Evt at hun bare var småfull og susete. Jeg ville ikke umiddelbart tenkt at hun forsøkte å lure seg unna for egen vinnings skyld hvis dette ikke er normal atferd fra hennes side Anonymkode: c4b41...089
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 Er dere 15 år gamle? Anonymkode: 85fdb...204 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 Denne dama må jo miste venninner på rekke og rad. Til slutt er det ingen igjen. Anonymkode: 4de95...874
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #12 Skrevet 10. februar 2022 Jeg tenker at det var ganske frekt av din venninne. Og hvorfor kunne hun ikke bestille taxi selv? Hun trenger vel hverken din eller sin egen mann for å gjøre det? Men uannsett hvem hun kontaktet for å bestille taxi syns jeg hun burde ha sjekket hvor mye turen ble på da hun gikk ut av taxien og vippset deg uoppfordret summen på halv pris. Jeg vet at det ville i alle fall jeg ha gjort. Anonymkode: a1a35...b7c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #13 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 4.2.2022 den 15.31): Løsningen: ikke inviter venninna på bytur flere ganger. Du bør faktisk bare slette henne fra vennelista, for hun er ikke en venn, hun er en snylter. Anonymkode: cdb48...ab3 Dette. Anonymkode: 24cc9...542
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #14 Skrevet 12. februar 2022 On 2/10/2022 at 6:03 AM, AnonymBruker said: Dette. Anonymkode: 24cc9...542 Jepp Anonymkode: 6a0e0...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå