Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konas søster sa at hun vil kjenne på meg,  jeg foreslo at hun skulle finne en på sin egen alder å kjenne på, men det var uaktuelt gutter på hennes alder ville are gå rundt å skryte av det mente hun og ga eksempel på det.

En veldig rar situasjon dette, jeg har bedt henne om ikke å spørre om sånt, da bare ler hun, hvordan avvise uten å være nedlatende ?

Anonymkode: dbfdc...22f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Nei*

Ferdig.

Anonymkode: 0e937...9fc

• Liker 9
Skrevet

Hva synes kona di om dette?

Skrevet

Beste her er å involvere kona.. 

Anonymkode: 7cf95...2ed

• Liker 2
Skrevet

Hvis det er kjønnsorganet du sikter til når du skriver "kjenne på meg", så er det best med klar tale. Du får bare si at "hvis du ikke holder opp, sier jeg det til søstera di". Da tenker jeg hun gir seg.

Når man driver på sånn med sin søsters mann så er det ikke så farlig om svaret hun får er litt "nedlatende"! 

Anonymkode: 248da...a44

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Konas søster sa at hun vil kjenne på meg,  jeg foreslo at hun skulle finne en på sin egen alder å kjenne på, men det var uaktuelt gutter på hennes alder ville are gå rundt å skryte av det mente hun og ga eksempel på det.

En veldig rar situasjon dette, jeg har bedt henne om ikke å spørre om sånt, da bare ler hun, hvordan avvise uten å være nedlatende ?

Kvalmt. Men jeg har lest om denne problemstillingen flere ganger her inne. Hun må jo være helt hjernedød. Anti-Midas-touch. Alt hun tar i blir til dritt. 

Anonymkode: d23a6...f4c

• Liker 3
Skrevet

Merkelig underforum du velger å skrive dette i. 

Anonymkode: 88d4a...a24

• Liker 1
Skrevet

Om jeg hadde trodd på det du skrev og du er en oppegående mann. Så hadde jeg tenkt at du hadde sagt rett ut at hun bare skulle holde seg unna. Men du er vel ikke helt der du.. skjønner jeg, ettersom du har slike fantasier om en yngre svigerinne. 

Anonymkode: 44a35...f92

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis det er kjønnsorganet du sikter til når du skriver "kjenne på meg", så er det best med klar tale. Du får bare si at "hvis du ikke holder opp, sier jeg det til søstera di". Da tenker jeg hun gir seg.

Når man driver på sånn med sin søsters mann så er det ikke så farlig om svaret hun får er litt "nedlatende"! 

Anonymkode: 248da...a44

Jeg går for dette. 
TS

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg går for dette. 
TS

Denne søsteren kan jo ikke være helt frisk.  Er hun psykisk utviklingshemmet?

• Liker 2
Skrevet

Mulig det er en test? Kanskje kona di er involvert i den også. Da er det flaut å gå 5 på!

Anonymkode: 07274...18d

• Liker 4
Skrevet

Litt vagt HI, men jeg tolker det som at TS er gravid, og søsteren til kona vil kjenne på magen. Det synes jeg du skal.

Anonymkode: ef7a8...424

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mulig det er en test? Kanskje kona di er involvert i den også. Da er det flaut å gå 5 på!

Anonymkode: 07274...18d

?

ts

Skrevet
Djungelvrål skrev (8 timer siden):

Denne søsteren kan jo ikke være helt frisk.  Er hun psykisk utviklingshemmet?

Nei hun er ikke det, men svært ung

Skrevet

Her må du vise deg mer voksen og tydelig. Du ønsker ikke at din kones søster skal snakke til deg på denne måten? Vær en mann, og vær veldig tydelig i stemmen når du sier fra. "Kutt ut med dette barnslige tullet, eller vil du jeg skal si det til søsteren din?"

• Liker 3
Skrevet
SS skrev (33 minutter siden):

Her må du vise deg mer voksen og tydelig. Du ønsker ikke at din kones søster skal snakke til deg på denne måten? Vær en mann, og vær veldig tydelig i stemmen når du sier fra. "Kutt ut med dette barnslige tullet, eller vil du jeg skal si det til søsteren din?"

👍

ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Om jeg hadde trodd på det du skrev og du er en oppegående mann. Så hadde jeg tenkt at du hadde sagt rett ut at hun bare skulle holde seg unna. Men du er vel ikke helt der du.. skjønner jeg, ettersom du har slike fantasier om en yngre svigerinne. 

Anonymkode: 44a35...f92

Jeg har ingen fantasier, men får det nå etter innlegget ditt

Skrevet

Kjenne på hva?

Kuken?

Anonymkode: 9138f...d43

Skrevet

Hvor gammel er hun? Jeg har opplevd det samme da jentene var 11-13. De er helt sikkert flaue over det i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...