AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Har 3 barn. I alle år jeg har hatt de på skolen, er det sånn at når noe skal fremføres, taler holdes, roller deles ut etc, er det de samme elevene som får lov til å vise seg frem. Det er påfallende. Og veldig synn. Det er flere barn som hadde hatt så godt av å kunne få slike oppgaver, og som hadde vokst på det. Men det er vel for mye jobb for lærere å tilrettelegge. Da er det best å alltid vise frem klassens beste elever. Spy.. Anonymkode: c4803...eaf
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Holdet det ikke med en tråd?! Anonymkode: e1981...d92 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Jeg var den ungen som gjorde alle fremføringer på grunnskolen, men det var rett og slett fordi ingen andre ville gjøre det. Anonymkode: 0abdf...505 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #4 Skrevet 4. februar 2022 Det er ikke alle som ønsker å vise seg frem. Anonymkode: 82044...26a 1
Gjest Cisne Skrevet 4. februar 2022 #5 Skrevet 4. februar 2022 Det skrives Synd. Kanskje ikke ungene er flinke nok til å settes til en slik oppgave, rett og slett?
Norja Skrevet 4. februar 2022 #6 Skrevet 4. februar 2022 Selvfølgelig har lærere yndlinger, de er bare mennesker 🤷♀️ så skal man selvsagt forvente at de gjør sitt ytterste for at barna ikke oppdager eller føler på det.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #7 Skrevet 4. februar 2022 Cisne skrev (15 minutter siden): Det skrives Synd. Kanskje ikke ungene er flinke nok til å settes til en slik oppgave, rett og slett? Mine barn er ikke av de svake elevene. Men jeg SER barna i omgangskretsen til barna mine skjønner du, og det er sykt påfallende hvordan skolene kategoriserer elevene. En elev har hatt så lyst, og vært så lei seg. Men hun leser dessverre ikke fort nok, må vite. Anonymkode: c4803...eaf
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #8 Skrevet 4. februar 2022 Jeg har en av de som alltid har hovedrolle, taler eller er sentral når det skal framføres. Men det er IKKE hun selv som ber om det. Hun er en stille og rolig jente, men er skoleflink og flink til å jobbe og bidra. Lærerne har brukt henne som ressurs fra dag 1, hun har aldri fått sitte sammen de andre jentene, som sitter på to 5-persons-gruppebord, hun har byttet sitteplass mellom to gutter som strever med ulike diagnoser, og hjelper dem gjennom skoledagen. Jeg mistenker at disse guttene ber om at de får sitte ved siden av min datter, og at det veier tyngre enn at jeg ber om at hun får sitte med de andre jentene, og bli bedre kjent med dem. Det er vel praktisk for lærerne å ha en hjeper, da..... Eller en person i hovedrollen som de vet leverer, og forbereder seg nok. Jeg synes absolutt de burde byttet på. Anonymkode: 9ca94...c47
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #9 Skrevet 4. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har en av de som alltid har hovedrolle, taler eller er sentral når det skal framføres. Men det er IKKE hun selv som ber om det. Hun er en stille og rolig jente, men er skoleflink og flink til å jobbe og bidra. Lærerne har brukt henne som ressurs fra dag 1, hun har aldri fått sitte sammen de andre jentene, som sitter på to 5-persons-gruppebord, hun har byttet sitteplass mellom to gutter som strever med ulike diagnoser, og hjelper dem gjennom skoledagen. Jeg mistenker at disse guttene ber om at de får sitte ved siden av min datter, og at det veier tyngre enn at jeg ber om at hun får sitte med de andre jentene, og bli bedre kjent med dem. Det er vel praktisk for lærerne å ha en hjeper, da..... Eller en person i hovedrollen som de vet leverer, og forbereder seg nok. Jeg synes absolutt de burde byttet på. Anonymkode: 9ca94...c47 Ja det er også en greie jeg også har lagt merke til.. Veldig gjenkjennelig. Anonymkode: c4803...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå