AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #1 Skrevet 4. februar 2022 Hei😊 Dere som har vært gravid flere ganger: Fant dere tidligere ut at dere var gravid gang nr 2? At kroppen «husket» eller kjente igjen tidlige symptomer som gjorde at du var sikker på at du var gravid igjen? (Uten å ha tatt test) Anonymkode: c2571...b1c
Flamme Skrevet 4. februar 2022 #2 Skrevet 4. februar 2022 Var sikker andre gangen fordi jeg hadde ikke menstruasjon. Ellers ingenting. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #3 Skrevet 4. februar 2022 Har vært gravid 7 ganger og har tre barn. Symptomer dagene før mensen og en evt graviditet er for like til at man vet før positiv test. Mange innbiller seg sikkert at de vet det med en gang, men mange "vet helt sikkert" at de er gravide når de ikke er det også. Anonymkode: 72747...929 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Denne gangen fikk jeg symptomer veldig tidlig, mer følsom og reagerte på lukter. Mulig det er fordi det er nr 3, og nr 2 er bare ti måneder Anonymkode: e2cd9...d1d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #5 Skrevet 5. februar 2022 Jeg oppdaget det litt senere andre gang. Første gang var ble jeg gravid ved hjelp av IVF, og kjente veldig godt etter. Da syns jeg at jeg kjente mange tegn, og var uggen fra uke 4. Jeg hadde også mye magesmerter, som om mensen var på vei uten at den kom. Det første helt tydelige symptomet kom i uke 6, da jeg begynte å kaste opp. Med nr. to kjente jeg ingenting før jeg begynte å kaste opp i uke 6. Da trodde jeg ikke at jeg kunne bli gravid, så jeg kjente ikke etter heller, men tok en test da mensen ikke kom. Anonymkode: 0a2a5...5e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå