Tusenfryd Skrevet 23. oktober 2005 #1 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg kom over en morsom bok på biblioteket: "Prosjekt baby" av Sinead Moriarty. Den handler om et par som skal prøve å bli gravide, og de oppturene og nedturene det gjerne fører med seg. Dette er ikke tung litteratur, men svært lett underholdning, og beskrivelse av følelser, hormonanfall og alt det som hører med når ting ikke funker så greit som man gjerne vil. Passer godt under et pledd og en kopp kakao i umiddelbare nærhet.
Malama Skrevet 23. oktober 2005 #2 Skrevet 23. oktober 2005 Den er knakende morsom, rett og slett. Jeg fikk den i bursdagagave av min samboer (med klar beskjed m at dette ikke var noe hint, han bare tordde jeg ville like den) og jeg klarte ikke legge den fra meg. Den er kjempebra. Ja, altså, det er ikke sånn "bare morro" for det er jo tunge greier hun går gjennom, men det er beskrevet på en så treffende og morsom måte, jeg elsker den boka, og bare MÅ få den neste så snart den kommer på norsk (og gleder meg til den tredje, og avsluttende, boka om de to.)
Snuppelure Skrevet 23. oktober 2005 #3 Skrevet 23. oktober 2005 Jeg har lest den, og syntes den var ustyrtelig morsom fra starten av. Så ble den litt langdryg, og lite kreativ. TIl slutt avsluttet den på en passe kjedelig hverken fugl eller fisk måte. Mitt tips er: Om du absolutt må lese den, lån den et sted. Den er ikke verdt pengen. Med mindre den kommer på "nice-price" nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå